Terug naar overzicht
Leuk heik zit zelf ook al 2 dagen in een roes van geluk.Heb mijn woensdag gevonden.Kay22 augustus 2009
En heb je lang moeten zoeken?ik ga morgen voor de eerste keer passen. ik vind het wel spannendGroetjes,Nathalie27/06/2009
Hallo Nathalie, De tijd van binnen te stappen, kleedjes te passen,voorschot te betalen & datum voor 1set pas, iets meer als 1 uur. Maar ik moet wel zeggen, we zijn naar een Modeshow geweest heb daar mijn droomkleed gezien & heb het gisteren gepast en dat was het echt voor mij! Ik kan mij voorstellen als je niet direct iets vind dat het wat langer zal duren. De eigenares van de winkel kon mij vertellen dat het soms 2u duurde. Veel plezier met passen, het is een geweldige ervaring.Groetjes, Nadia
Hey,proficiat !!! Ik ga volgende maand ook kiezen en passen. Ik hoop dat ik het ook ga tegenkomen op de modeshows.Heb al meteen 4 afspraken gemaakt met winkels, ik moet zeker zijn van mijn keuze hé.Heel veel succes verder. Groetjes.
Hey!Proficiat!Je zal wel heel blij zijn!Geniet van de voorbereidingen nog he!!Groetjes
Proficiat met je kleedje!Ik heb het mijne ook vrijdag gevonden bij Le Chapeau in Antwerpen. Ik heb een kleedje van Marylise. Ik ben exact 4u binnen id winkel geweest. (13u-17u) maar vond het dan ook superleuk!Groetjes, Laura