Nu Online
Momenteel zijn er 597 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

schoenen wit en zwart

17-10-2008 18:16:43
hallo bruidjes,

ik ben al weken op zoek naar trouwschoenen in 2 kleuren: wit & zwart. iemand idee waar ik zo'n schoenen zou knn vinden? als jullie er zo'n paar zouden tegenkomen, graag een seintje. ps: de hak mag wel niet hoger zijn dan 5cm!!!

groetjes

Claire
22-11-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 865

Joke
25-4-2009
 Meld misbruik17-10-2008 18:20:20

Ik weet niet van waar je bent, maar ik heb vanmiddag in Hasselt zwarte schoenen zien staan met een wit randje; zo gewone hakschoenen zonder riempje ofzo, en het randje is daar waar je je voeten insteekt. Hopelijk is het duidelijk...

s
1-6-2007
 Meld misbruik18-10-2008 20:13:56

Deze van camper, maar da's een hak van 8cm, dus veel te hoog waarschijnlijk:
http://shop.camper.com/producto.xhtml

Ook van Camper, maar die hebben dan weer helemaal geen hak:
http://shop.camper.com/producto.xhtml#

Succes met je zoektocht!

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik19-10-2008 10:26:28

Ik denk da je die het makkelijkst vindt in gewone schoen winkels.
Van welke regio ben je?
Ik heb de mijne in Hasselt gekocht,bij La Bottega,daar hebben ze veel schoenen,de moeite om es binnen te gaan.
Succes

Janick
9-5-2009
 Meld misbruik19-10-2008 18:08:38

Ik ben ervan overtuigd dat wanneer je bij Van Loock in Zandhoven gaat dat je je droomschoenen vindt. Daar hebben ze een heel uitgebreide collectie in alle mogelijke kleurencombinatie. Ikzelf heb bijvoorbeeld een schoenmaat 42 en ik vind er zelfs iedere keer mijn goesting !!
Je kan misschien ook altijd eens bellen vooraf. Groetjes,

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...