Terug naar overzicht
Ik ben ook nog op zoek naar kleertjes voor onze dochter voor onze trouw op 27 december, maar ik ben aan het wachten tot de feestcollectie in de c en a binnenkomt. Daar hangen altijd mooie kleertjes tussen en helemaal zo duur niet.Groetjes
Het is solden in januari. In de betere kledingwinkels kan je dan misschien iets leuks vinden tegen een redelijke prijs. Dan ben je ook zeker dat de kleertjes passen.Wij gaan dat in ieder geval wel doen, maar wachten nog tot de solden in juli. We hebben nog even de tijd.Groetjes,Cindy
ik heb de kleedjes voor mijn bruidsmeisjes gekocht uit de vorige collectie van communiekledij. Dit aan een heel goedkope prijs...misschien een idee!
Hoi,Ook wij hebben gekozen voor kledij uit de C&A. Inderdaad veel betaalbaarder en daarom niet minder mooi.Wij hebben 2 bruidsjongentjes (3 en 4 jaar) en die zullen allebei een setje dragen van Cars... (t-shirt met lange mouwen met mooie opdruk en een hippe jeansbroek) Zo voelen de kindjes zich er zelf ook goed in, en ze staan er nog mooi in ook :-)De kledij kan inderdaad van smaak verschillen, wij opteerden voor iets mooi, alledaags dat ze nadien kunnen doordragen.Barbara
Buissonniere in Waver. Mooi, eenvoudig en niet zo duur!
Hey elien,leuk è zo bruidskindjes...een vriendin van me is met haar jurkgeslaagd bij le chapeau en daar hebben ze blijkbaar hele leuke, schattige kleedjes voor bruidskindjes. alleen voor meisjes dacht ik.ze vernoemde een +- prijs van 150€ .doei
Hoi, voor ons zoontje (toen 2.5) hebben wij bij C&A iets gekocht. Een wit linnen pakje van Mickey Mouse. Voor onze dochter (1jr) bij een kinderwinkel. Dat was wel vrij duur.Achteraf ontdekte ik een website waar ze ook leuke dingen hebben voor een veel redelijkere prijs. Als je wacht tot het voorjaar (als dat een optie is tenminste) hebben ze daar leuke kommuniecollecties (vorig jaar toch. Stuur mij gerust een mailtje voor meer info (vanessa.bruyndoncx@advalvas.be)