Terug naar overzicht
wij zijn vandaag langs de drukkerij gegaan en hebben 6 kaften van zo'n 15cm elk meegekregen. keuze genoeg, dat kan ik je verzekeren. de kosten per kaartje gaat zo van de 1,50€ tot 2,99€ inlcusief WITTE envelope. voor een andere envelope vragen ze een meerprijs. wij kiezen een rood kaartje met wit dus past deze envelop wel daarom dat we nog een sluitzegel aan de envelope koppelen om het iets specialer te maken. alles samen kost de kaart dan 1,93€ voor het kaartje met envelop en 0,11€ voor de sluitzegel. 2,04€ zonder postzegel
Als je wat wil besparen op je drukkerrijkosten kan je misschien je uitnodigingen zelf ontwerpen en digitaal laten printen. Onze uitnodigingen kwamen op 0,50 per stuk, ik heb mooie dikke enveloppen gekocht voor 0,20 per stuk. Voor de menu's nemen we ongeveer hetzelfde ontwerp als de uitnodigingen, ook 0,50 per stuk dus. Verder nog misboekjes, daarvan ga ik er 150 laten maken, wel een voorblad zonder kleur (om de kosten te drukken).
Wij hebben onze uitnodigingen via Vistaprint gemaakt. 70 uitnodigingen voor 124 euro all-in.D.wz. 2 foto's , bijpassende roze enveloppen en bedrukt op de binnenzijde.Iedereen vond het hele mooie!!!!Ook gekozen voor een spoedlevering: binnen de drie dagen waren ze geleverd!