Terug naar overzicht
halloIk heb bij le chapeau een jurk gekocht. Daar hadden ze ook alleen maar maat 38. Ik had nu wel geluk dat ik er in paste, maar ik vond het toch ook onrechtvaardig dat er geen grote maten hingen. Ik heb er ook iets van gezegd en de verkoopster vertelde me dat ze achteraan wel enkele grote maten hebben hangen maar ja ik weet het natuurlijk niet zeker want ik heb ze niet gezien.
Hoi Carolina,ik ben laatst gaan passen bij Cermo. En bij mij waren er wel kleedjes in maatjes 42. Ik denk wel dat deze maten kleiner uitvallen dan gewone confectiemaken. Ik heb ook een maatje groter dan normaal. Maar het is natuurlijk wel vervelend als je het niet echt mooi kan laten aanpassen, dan wordt het moeilijk kiezen natuurlijk. Veel succes!Groetjes
ik heb mijn kleed ook bij cermo gekocht.ik ben vrij groot (1.80m) en heb maat 38-40. ik heb veel kleedjes gepast en bijna geen kon ik dicht doen op mijn rug. ik ben toch ook niet zo dik. zo was het dan ook moeilijk om een kleed te kiezen dat mooi zit.die hebben precies alleen ma kleedjes voor magere poppemiekes... is wel spijtig...!!!
Misschien een tip voor jullie allen: in La Sposa hebben ze echt wel 'grotere' maten. Ik heb zelf een 36 dus ik heb daar ook wel op gevloekt, want die kleedjes vallen niet mooi natuurlijk. Ik meen mij te herinneren dat er veel maat 40-42 waren.
dag Carolien,ik zelf heb ook een maatje meer dan de doorsnee bruid/persoon.Bij mij hebben ze ook zo'n tussen stuk genomen om te paseen maar mij stoorde dit echt niet. de achterkant kan ik toch niet zien als ik in mijn kleedje loop. En waneer je het kleed hebet bestelt wordt het toch op jouw maat gemaakt dus als het kleed dan uiteindelijk van mij / jezelf is dan is dat tussenstuk er niet meer! Ik heb mijn kleed er al gekocht en ben er heel blij mee ook al was het passen met een tussen stuk. Ik vond het niet onrechtvaardig.Groetjes Kay22/08/2009
Hallo, ik wil even reageren op het bericht over de maten in Le Chapeau. Ik ben zelf gezegend met een 44 confectiemaat en ze hebben daar wel aantal jurken die groto genoeg waren voor mij maar die hangen dus niet voorin de winkel. Je meot zeggen welke je mooi vindt en dan halen ze de grotere maat uit de stock...groetjes,Nathalie