Nu Online
Momenteel zijn er 566 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kleine maatjes Cermo

18-10-2008 23:30:59
Dag,
Ik ben een bruid met een maatje meer. Nu heb ik ondertussen al wel enkele plaatsen gevonden waar ik jurken kan passen maar er moet mij toch iets van het hart. Een vriendin van mij gaat volgend jaar ook trouwen. Zij heeft maat 40-42 en is 1m76 groot. Dat is toch bijlange niet dik hé?! Ze is bij Cermo in Turnhout langs geweest. Awel daar hadden ze geen jurken in haar maat. OK, ze hadden wel een stuk om op de rug ertussen te zetten maar toch... Dat gaat er nu toch over niet? Ze hadden enkel maat 38. Dit vind ik toch wat onrechtvaardig tegenover de zowel "dunne" als "dikke" medemens. Er mag toch wel een beetje verschil in maten zijn? Zijn er nog met die ervaring?

Carolina
1-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 764

kristel
14-7-2009
 Meld misbruik19-10-2008 8:12:26

hallo

Ik heb bij le chapeau een jurk gekocht. Daar hadden ze ook alleen maar maat 38. Ik had nu wel geluk dat ik er in paste, maar ik vond het toch ook onrechtvaardig dat er geen grote maten hingen. Ik heb er ook iets van gezegd en de verkoopster vertelde me dat ze achteraan wel enkele grote maten hebben hangen maar ja ik weet het natuurlijk niet zeker want ik heb ze niet gezien.

Ilse
21-3-2009
 Meld misbruik19-10-2008 8:56:20

Hoi Carolina,

ik ben laatst gaan passen bij Cermo. En bij mij waren er wel kleedjes in maatjes 42. Ik denk wel dat deze maten kleiner uitvallen dan gewone confectiemaken. Ik heb ook een maatje groter dan normaal. Maar het is natuurlijk wel vervelend als je het niet echt mooi kan laten aanpassen, dan wordt het moeilijk kiezen natuurlijk.

Veel succes!

Groetjes

katrien
4-7-2009
 Meld misbruik19-10-2008 19:06:54

ik heb mijn kleed ook bij cermo gekocht.
ik ben vrij groot (1.80m) en heb maat 38-40. ik heb veel kleedjes gepast en bijna geen kon ik dicht doen op mijn rug. ik ben toch ook niet zo dik. zo was het dan ook moeilijk om een kleed te kiezen dat mooi zit.die hebben precies alleen ma kleedjes voor magere poppemiekes... is wel spijtig...!!!

Patricia
14-2-2009
 Meld misbruik20-10-2008 8:21:35

Misschien een tip voor jullie allen: in La Sposa hebben ze echt wel 'grotere' maten. Ik heb zelf een 36 dus ik heb daar ook wel op gevloekt, want die kleedjes vallen niet mooi natuurlijk. Ik meen mij te herinneren dat er veel maat 40-42 waren.

Kay
22-8-2009
 Meld misbruik20-10-2008 10:32:54

dag Carolien,
ik zelf heb ook een maatje meer dan de doorsnee bruid/persoon.
Bij mij hebben ze ook zo'n tussen stuk genomen om te paseen maar mij stoorde dit echt niet. de achterkant kan ik toch niet zien als ik in mijn kleedje loop. En waneer je het kleed hebet bestelt wordt het toch op jouw maat gemaakt dus als het kleed dan uiteindelijk van mij / jezelf is dan is dat tussenstuk er niet meer! Ik heb mijn kleed er al gekocht en ben er heel blij mee ook al was het passen met een tussen stuk. Ik vond het niet onrechtvaardig.

Groetjes Kay
22/08/2009

Nathalie
27-6-2009
 Meld misbruik10-11-2008 8:57:58

Hallo,
ik wil even reageren op het bericht over de maten in Le Chapeau. Ik ben zelf gezegend met een 44 confectiemaat en ze hebben daar wel aantal jurken die groto genoeg waren voor mij maar die hangen dus niet voorin de winkel. Je meot zeggen welke je mooi vindt en dan halen ze de grotere maat uit de stock...
groetjes,
Nathalie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info