Terug naar overzicht
Ze mogen toch hun mening geven e:)
Hoi Evy,Heb net dezelfde ervaring gehad met Pierre Yves en dan nog eens topje van de ijsberg dit weekend.Begrijp dat er mensen zijn die er wel tevreden zijn, maar stel er mij toch vragen bij...Ik ben zelf van Aalst en niemand hier is zo dikkenekkig en opdringerig !!!Tja, ik kan er echt geen goed woord meer over vertellen.
@Sofie : het is zoals je zegt,er zullen ook wel mensen zijn die er tevreden zijn,omdat mensen nu eenmaal verschillen in ideeën,meningen,mensen die hen liggen of niet... Of misschien hebben deze mensen direct bij Pierre Yves gekocht,en weten ze het verschl niet.Ik wou dit berichtje eventjes plaatsen,omdat ik andere mensen wil waarschuwen. Als ik ergens naartoe ga,weet ik ook graag een beetje op voorhand waar ik me kan aan verwachten. Tenslotte gaat het hiet wel over dure kledij,moet je afspraken maken,het kost veel geld én tijd...Uiteindelijk bepaalt ieder voor zichzelf wat hij of zij doet,maar een gewaarschuwd man/vrouw is er wel degelijk 2 waard:-)
Ik ben er supergoed ontvangen... Tja, tis wss afhankelijk van verkoopster tot verkoopster zeker?Bij mij waren ze zeer vriendelijk en niet opdringerig...Wou ik toch ff delen ;-)