Nu Online
Momenteel zijn er 218 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Pierre Yves in Aalst

19-10-2008 10:17:52
Ik ben afgelopen vrijdag gaan kijken voor suitekledij. Ik ben het bruidje,maar ik hou persoonlijk niet van de klassieke witte kleedjes,en vandaar dat ik gekozen heb voor een suitekleed. Bij Pierre Yves waren ze wel vriendelijk,maar ik vond wel dat ze je 'duwden' in wat zij wilden verkopen. Ik had iets in gedachten en zij ziden direct dat dit te oud was voor mij...Ik ben daarna naar een andere winkel geweest in aalst (ben de naam kwijt),waar ze ook gewone kledij verkopen alsook suitekledij van Linea Raffaelli. Toen ik in de andere winkel binnenkwam,en vroeg naar dit ensemble,heb ik het onmiddellijk mogen proberen. Conclusie : dit ensemble stond me bééldig,en was hélemaal niet te oud. Het was op mijn lichaam geschreven,zoals ze zeggen... Dus gewoon even dit : als je Pierre Yves gaat en je hebt iets i gedachten,laat je niet van de wijs brengen. Ga ervoor,tenslotte is het jouw trouw en jouw keuzen. En heeft niemand anders te bepalen wat te oud,te jong of wat dan ook is.
Ik ben nu heel blij met mijn ensemble,en de kleuren en het model staan me heel goed...

evy
22-3-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 718

Jessie
1-5-2010
 Meld misbruik19-10-2008 22:11:41

Ze mogen toch hun mening geven e:)

Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik20-10-2008 10:49:31

Hoi Evy,

Heb net dezelfde ervaring gehad met Pierre Yves en dan nog eens topje van de ijsberg dit weekend.
Begrijp dat er mensen zijn die er wel tevreden zijn, maar stel er mij toch vragen bij...
Ik ben zelf van Aalst en niemand hier is zo dikkenekkig en opdringerig !!!
Tja, ik kan er echt geen goed woord meer over vertellen.

evy
22-3-2009
 Meld misbruik20-10-2008 12:13:53

@Sofie : het is zoals je zegt,er zullen ook wel mensen zijn die er tevreden zijn,omdat mensen nu eenmaal verschillen in ideeën,meningen,mensen die hen liggen of niet... Of misschien hebben deze mensen direct bij Pierre Yves gekocht,en weten ze het verschl niet.

Ik wou dit berichtje eventjes plaatsen,omdat ik andere mensen wil waarschuwen. Als ik ergens naartoe ga,weet ik ook graag een beetje op voorhand waar ik me kan aan verwachten. Tenslotte gaat het hiet wel over dure kledij,moet je afspraken maken,het kost veel geld én tijd...
Uiteindelijk bepaalt ieder voor zichzelf wat hij of zij doet,maar een gewaarschuwd man/vrouw is er wel degelijk 2 waard:-)

Lien
1-8-2009
 Meld misbruik22-10-2008 13:08:08

Ik ben er supergoed ontvangen... Tja, tis wss afhankelijk van verkoopster tot verkoopster zeker?
Bij mij waren ze zeer vriendelijk en niet opdringerig...
Wou ik toch ff delen ;-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...