Terug naar overzicht
Hey,ik zou je de raad willen geven om een weddingplanner in te schakelen. Er zijn er genoeg die al ervaringen hebben met het buitenland. Het zou toch minder stresserend zijn alml denk ik.Ik ken een koppel dat getrouwd is in Venetië, het schijnt dat het daar goed te regelen is.Heel veel succes.Groetjes.
Hey Indra,Ik weet dat Travelworld het van hieruit kan regelen voor bvb Mexico en jamaica en andere exotische bestemmingen maar volgens mij niet voor Mallorca.GroetjesCindywww.kenencindy.bruiloftsite.nl
Proficiat! Zo romantisch!!Ik vind het een goed compromis. Jouw toekomstige is van heel het gedoe vanaf en jij krijgt jouw romantisch deel!Maak er iets moois van.Ik zou om te beginnen al eens uitpluizen om de site van je gemeente hoe dat zit. Wie weet is daar al iets op te vinden en al zeker op de gemeente langs gaan. Waarschijnlijk hebben ze daar een beetje ervaring mee en weten ze welke papieren je zeker moet hebben.
Hey Indra,Mijn aanstaande en ikzelf trouwen volgend jaar op het griekse eiland Kos.Het beste is zoeken naar een huwelijksplanner voor de regio of land waar je wilt trouwen, We leven in europa en normaal gezien zou dit overal geen probleem mogen zijn, maar in werkelijkheid houden ze er overal andere regels aan vast.je kan voor te beginnen al contact opnemen met de ambasade van het land die je in gedachte hebt (lijst te vinden via google)die gaan je meer info geven hierover.Want je hebt een geldig bewijs nodig, dat jullie huwelijk hier in belgie ook geldig is.Indien nog vragen of als we info kunnen gevenvanmassenhove@mobistarmail.begroeten