Nu Online
Momenteel zijn er 341 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwen in het buitenland

19-10-2008 11:59:34
We zijn er eindelijk uit.
Mijn ventje zag een huwelijk met een groot feest niet meer zitten, hij wil niet de hele dag in de belangstelling staan en wil gewoon naar het gemeentehuis en een klein diner maar dat zag ik niet echt zitten, ik wil zoals elke vrouw schitteren in een mooie bruidsjurk dus hebben we een goede oplossing gevonden
We trouwen in het buitenland, supperromantisch op het strand, het gaat Mallorca of Mexico worden.
Nu heb ik al wat proberen op te zoeken op het internet van hoe en wat je allemaal moet regelen om in orde te zijn, want je kan ook niet in alle landen geldig trouwen.
Weten jullie waar ik terecht kan om alles in orde te maken?
In Nederland kun je terecht bij reisbureaus die alles voor jouw in orde maken maar ik weet niet of in Nederland dezelfde regels gelden als hier in België?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen?
HELP HELP HELP HELP

Indra
4-6-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 414

Heidi
4-7-2009
 Meld misbruik19-10-2008 14:08:21

Hey,
ik zou je de raad willen geven om een weddingplanner in te schakelen. Er zijn er genoeg die al ervaringen hebben met het buitenland. Het zou toch minder stresserend zijn alml denk ik.
Ik ken een koppel dat getrouwd is in Venetië, het schijnt dat het daar goed te regelen is.
Heel veel succes.
Groetjes.

Cindy
13-6-2009
 Meld misbruik19-10-2008 15:16:35

Hey Indra,

Ik weet dat Travelworld het van hieruit kan regelen voor bvb Mexico en jamaica en andere exotische bestemmingen maar volgens mij niet voor Mallorca.

Groetjes

Cindy
www.kenencindy.bruiloftsite.nl

s
1-6-2007
 Meld misbruik20-10-2008 18:35:00

Proficiat! Zo romantisch!!
Ik vind het een goed compromis. Jouw toekomstige is van heel het gedoe vanaf en jij krijgt jouw romantisch deel!
Maak er iets moois van.

Ik zou om te beginnen al eens uitpluizen om de site van je gemeente hoe dat zit. Wie weet is daar al iets op te vinden en al zeker op de gemeente langs gaan. Waarschijnlijk hebben ze daar een beetje ervaring mee en weten ze welke papieren je zeker moet hebben.

werner
28-5-2009
 Meld misbruik21-10-2008 12:35:04

Hey Indra,
Mijn aanstaande en ikzelf trouwen volgend jaar op het griekse eiland Kos.
Het beste is zoeken naar een huwelijksplanner voor de regio of land waar je wilt trouwen,
We leven in europa en normaal gezien zou dit overal geen probleem mogen zijn, maar in werkelijkheid houden ze er overal andere regels aan vast.
je kan voor te beginnen al contact opnemen met de ambasade van het land die je in gedachte hebt (lijst te vinden via google)die gaan je meer info geven hierover.
Want je hebt een geldig bewijs nodig, dat jullie huwelijk hier in belgie ook geldig is.
Indien nog vragen of als we info kunnen geven
vanmassenhove@mobistarmail.be
groeten

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...