TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ellen
14-8-2009
|
19-10-2008 18:29:48
Hallo,
Hebben jullie al geinformeerd bij De Architect in Lennik? Dat is een oude schuur die helemaal gerenoveerd is, echt heel mooi! Mijn zus is daar getrouwd en we waren er allemaal HEEL tevreden over!! Als ik me niet vergis kan je daar ook je eigen traiteur of zo meebrengen, maar je kan best zelf eens informeren want ik weet er het fijne niet van hoor.
Veel succes met de zoektocht!!
groetjes.
|
|
Luc
|
21-10-2008 11:41:35
Hallo,
Wij waren onlangs voor de tweede maal uitgenodigd voor een gelijkaardige huwelijksfuif/fuifparty in Feestzaal*Feestcafé*Rent a Pub! Bouchout in Affligem. Tof ingericht, mooie originele en gezellige ruimtes (volledig gerenoveerde oude dorpscafé en feestzaal) Men kan er naar verluidt aan de slag met een eigen cateraar, maar kan ook zelf instaan voor de catering. Ook de dranken zijn er zeer interessant. Wijnen mogen worden meegebracht (zonder kurkrecht). Wegens de zeer flexibele formule en leuk kader, naar het schijnt vandaag "the place to be" in de regio Aalst voor dergelijke trouwparties. Ook de Archtitect in Lennik is een leuke en originele locatie en staat zeker open voor Uw formule. De cateraar kan men er vrij kiezen, prijzen van dranken vallen mee. De huurprijs bedraagt wel om en bij de 1.700 euro, plastic stoeltjes inclusief :-))
Mvg
|
|
Jurgen
31-10-2009
|
26-10-2008 9:50:02
Hey,
Je hebt nu in Aalst ook een loft die je kan gebruiken voor feesten. Het is nog maar recent geopend en ik ben er zelf nog nie geweest. mss moet je eens een kijkje nemen op de website: http://www.kaai17.be het zou tegen het esplandeplein zijn.
veel succes bij je zoektocht!
|
|
heidi
|
28-11-2008 9:31:21
hallo, wij zijn traiteur:"de verleiding", wij werken samen met feestloft le-lis, zeer mooie en aangename zaal, een omgebouwde loft, wij kunnen ook uw feesten naar wens aanvullen, wij werken graag (gratis) een offerte voor jullie uit, laat weten wat je wil en we zorgen voor iets onvergetelijk traiteurdeverleiding@hotmail.com
|
|
Katleen
3-9-2010
|
13-12-2008 0:34:39
Hallo,
Heeft er iemand de site van feestloft Le-Lis gevonden?
Groetjes, Katleen
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|