Echt alles voor je huwelijk!
Feestzaal, Fotograaf, Ceremonie, Kerk, Cameraman, Disc-Jockey, Catering, Bruidsjurken, Trouwringen, Maatpakken, Drukwerk, Trouwboeket, Weddingplanner, Limousine, Kappers, Ballonnen, Lingerie, Muziek, ...
Reeds lid van WijTrouwen:
78186
Bruiden
17496
Bruidegommen
32889
Verwanten
5411
Handelaars
Rode Loper
Info Gids
Mijn Trouwjurk
Mijn Planning
The Village
Mijn Account
Nu Online
Momenteel zijn er 337 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum
Terug naar overzicht
|
Meer delen
TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
verslag 11 oktober + tips
19-10-2008 16:04:57
Dag Medebruidjes en bruidegommen,
Vorige week zaterdag 11 oktober was onze dag - en aangezien ik toch veel inspiratie heb opgedaan op deze site wou ik toch even een paar tips geven en onze ervaringen delen
1. uitnodigingen:
www.cartarosa.be
- heel goeie service, heel originele uitnodigingen
2. mijn kleedje - kwam van bij Sofie in Deinze - en ook al stopt ze ermee, ik hoop dat haar opvolgster dezelfde service zal bieden.... echt een prachtig kleedje gevonden, en heel vriendelijke mensen
3. DJ Digna - digna_flus@hotmail.com - ik heb hier reeds veel goeie en slechte verhalen gelezen over dj's, maar wij waren echt heel tevreden. wij hebben haar gevonden via het internet en na een gesprekje voelden we dat het goed zat- en ze heeft het echt schitterend gedaan - we hebben zo veel complimenten gekregen - ze speelde onze verzoekjes, ze kon de sfeer er goed ingehouden - we hebben van half 12 tot 5 op de dansvloer gestaan, en hij was echt nooit leeg...
4. Hof van Reyen in Boechout -zaal orangerie- echt een aanrader - heel lekker gegeten (het internationaal buffet is echt een aanrader) en we hadden gevraagd om het te laten vooruitgaan - we wilden namelijk zo lang moglijk dansen, en ze hebben echt hun best gedaan... de zaal was mooi versierd en het eten was echt lekker...
Voor de rest was het echt een schitterende dag...
vele groetjes en geniet nog van de voorbereidingen en de dag
Els...
Johan
11-10-2008
Meld misbruik
Reacties:
1
| Gelezen:
1247
s
1-6-2007
Meld misbruik
20-10-2008 18:54:48
Proficiat!!
Voeg een reactie toe:
Your browser doesn't support frames.
Wij herinneren u eraan dat de
gebruiksvoorwaarden
van deze website van toepassing zijn!
Uittreksel uit onze gebruiksvoorwaarden: ...Het forum en berichtensysteem mogen enkel gebruikt worden door consumenten om vragen, opmerkingen of ideeën uit te wisselen met andere gebruikers. Handelaars die betalend adverteren op deze website d.m.v. een abonnement mogen de website of berichtensysteem gebruiken om hun producten en diensten te promoten, maar dit enkel als antwoord op een vraag gesteld door een gebruiker, waarbij het geleverde antwoord relevant is op de gestelde vraag. Handelaars die geen betalend abonnement hebben en die reclameberichten plaatsen op het forum of berichtensysteem zijn een advertentievergoeding verschuldigd aan Mediatrends van 75 euro exclusief BTW per bericht... ...Laster, eerroof, stalking, misbruik van de naam of de beeltenis, misbruik van vertrouwen, etc. zijn bij wet verboden en strafbaar gesteld als klachtmisdrijven. Scheldpartijen, grove beledigingen, het misbruiken van andermans naam of foto, lasterlijke en eerrovende praktijken zijn dus verboden. LET GOED OP MET HET PUBLICEREN VAN BESCHULDIGINGEN!...
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bekijk meer foto's van
Memorapix
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live
Unieke live performances op topniveau!
in
Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel.
Meer info
in
Gent
Meer info
Full Vision Studio
Kwalitatieve videoproducties
in
Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat.
Meer info
CameraWorks
Because we cam
in
Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !!
Meer info
Gerard van Valen Videoproducties
Videoproducties
in
Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info.
Meer info
DE PRAATPAAL
EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR
in
Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD.
Meer info
JDesign
the way to create
in
Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen.
Meer info