Nu Online
Momenteel zijn er 349 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

klassiek trouwkleed

19-10-2008 20:51:42
Hey bruidjes,

ik ben zelf iemand met een zeer klassieke smaak van kleren, en dus ook van trouwkleedjes. Maar als ik rondkijk op het internet vind ik vooral speciale kleedjes (jaja, ik vind zelfs linea raffaeli te speciaal)... Ik zie zeer graag een eenvoudig kleedje met sleep. Maar ik voel me zo'n uitzondering! Er zijn er zo weinig te vinden. Er zijn wel vele strapless kleedjes die eenvoudig zijn, maar dat staat me niet jammergenoeg. En ik wil natuurlijk ook wel mooi gevonden worden op mijn trouwdag. Maar het belangrijkste blijft toch dat ik me er zelf goed in voel hé??
Zijn er nog meisjes die hetzelfde denken?

grtjs

katelijne

Meld misbruik

Reacties: 15 | Gelezen: 664

San
12-4-2008
 Meld misbruik19-10-2008 21:03:49

Ik had ook een heel simpel kleedje maar heb heel veel complimenten gekregen. Iedereen zei dat mijn kleedje gewoon prachtig was door zijn eenvoud. Dus je bent zeker niet alleen.
Voor foto's kan je kijken op www.bartensandra.bruiloftsite.nl

Imke
4-4-2009
 Meld misbruik19-10-2008 21:25:48

marylise wordt gezien als eenklassiek merk van trouwkledij. Ze hebben voornamelijk straplesskleedjes, maar ze kunnen er altijd een halter aannaaien (hebben ze bij mij voorgesteld omdat ik nietmet strapless sta).

Nog veel pasplezier!

annemie
4-8-2007
 Meld misbruik19-10-2008 21:50:53

hallo

bij princess in Antwerpen op de Meir, vond ik de kleedjes heel klassiek. Niet mijn smaak maar misschien vind je er iets naar je zin.

Joke
25-4-2009
 Meld misbruik20-10-2008 7:59:42

Dag Katelijne!

Ik heb hetzelfde voor en ben ook op zoek naar een eenvoudig kleedje, maar met sleep.
Het is belangrijk dat je jezelf goed voelt, dan straal je vanzelf en zal iedereen je mooi vinden !
Bovendien moet het kleedje bij jou passen, het zou jammer zijn als je een totaal andere stijl moet kiezen en je op je trouwdag niet jezelf kunt zijn. Ik vind het belangrijk dat ik 'herkenbaar' blijf op mijn trouwdag, dat ik een kleedje draag dat echt bij mijn persoonlijkheid past. Ik ga sowieso voor een eenvoudig kleedje (ook geen linea raffaelli :-) ) omdat dat het beste bij mijn stijl past.

Misschien kun je aan de strapless kleedjes inderdaad een halter laten aannaaien, of gewone schouderbandjes of spaghettibandjes ? Ik denk dat ik dat ga laten doen, mocht ik een mooi strapless kleedje vinden.
Of misschien kun je het toch iets specialer maken door een sluier te dragen ?

Veel succes !

Sandra

Meld misbruik20-10-2008 9:02:00

Ik raad je ook Marylise aan, eenvoudig maar toch mooi!
Linea Raffaelli is vooral zeer frivool, romantisch, veel details...zeer mooie jurken maar ik snap dat je deze te speciaal vindt.

Succes nog!

groetjes

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik20-10-2008 10:43:49

Hallo,
Misschien vind je de collectie van anne belin wel mooi... www.annebelin.com (je vindt de collectie bij d-couture in Gent of Oostkamp). In Gent zijn ze trouwens heel vriendelijk en behulpzaam.
Succes!

Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik20-10-2008 10:44:38

Hoi Katelijne,

Kijk anders eens op de site va blue by enzoani.
Echt super klassieke kleedjes zijn het niet, maar er zitten er een paar zeer eenvoudige tussen.

Veel succes !

Kelly

Meld misbruik20-10-2008 10:46:25

Hey,

ik hou ook niet van frulletjes en wou ook een simpel wit kleedje met een sleep. Zo kwam ik steeds uit op Marylise. Ben naar de winkel gegaan en heb haar uitgelegd wat ik mooi vind en ze kwam ook enkel met Marylise-ontwerpen af. Ik had graag een halterjurk gehad, maar daar ik klein ben, staat deze me niet. Dus het is een gebroken wit strapless-kleedje geworden met plooitjes en een sleepje (het kleed noemt Emotione van de collectie 2006 - te vergelijken met Elyse van de collectie 2009). Je moet maar eens naar de collectie kijken op www.marylise.net

Groetjes

annelies

Meld misbruik20-10-2008 11:52:57

Ik zou persoonlijk u dan ook naar anne belin verwijzen.

Groetjes

Barbara
10-4-2009
 Meld misbruik20-10-2008 15:22:26

Hoi,
Mijn kleed heb ik gekozen bij Scarpellini te Oostende.
Een mooie en grote winkel waar veel keuze is uit zowel moderne jurken als uit simpelere jurken. (De website geeft wel een beetje een verkeerd beeld, in de winkel heb je heel uiteenlopende keuzes, echt voor elk wat wils...)Ze hebben ook heel wat verschillende merken in de winkel, zo kan je kijken welk merk het beste aansluit bij jou smaak, want zoals je zegt je moet je er de hele dag op je gemak in voelen.
Groetjes Barbara
Groetjes Barbara

sanne
25-7-2009
 Meld misbruik20-10-2008 16:08:09

Hey Katelijne,

Je kan ook foto's afprinten of uitknippen en die meenemen naar de bruidswinkel (best waar ze verschillende merken verkopen). Je laat de foto's zien en je vertelt erbij wat je er teveel of niet mooi aan vind. Zo krijgen ze een idee van jou smaak en kunnen ze enkele kleedjes voorstellen. Vaak kunnen ze de jurken ook wel aanpassen aan jou voorkeur (er iets afhalen of aanzetten zoals bandjes).
Veel succes met je zoektocht.

ps: ik ken 2 bruiden die bij Le Chapeau in Antwerpen een heel klassiek kleed hebben gehaald (de merken wisten ze niet meer)

katelijne

Meld misbruik20-10-2008 16:15:59

merci voor jullie reacties. Ik denk dat ik inderdaad een paar foto's ga afdrukken en vooraf duidelijk mijn smaak uitleggen. Woensdag heb ik een afspraak in een winkel waar ze vele merken verkopen. Hopelijk vind ik er iets supers!

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik20-10-2008 19:28:55

Sincerity bridal, heeft enkel klassieke trouwjurken. Ze hebben er ook waardat de sleep eraf kan en je toch nog een mooi kleed overhoud. Gemakkelijk voor op het avondfeest.

Carolina
1-8-2009

Ge

Meld misbruik21-11-2008 22:30:46

stoffen Capriss in Torhout..Het mijne is daar ook gemaakt en neem je modellen mee.De mevrouw zal u wel helpen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info