TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
San
12-4-2008
|
19-10-2008 21:03:49
Ik had ook een heel simpel kleedje maar heb heel veel complimenten gekregen. Iedereen zei dat mijn kleedje gewoon prachtig was door zijn eenvoud. Dus je bent zeker niet alleen. Voor foto's kan je kijken op www.bartensandra.bruiloftsite.nl
|
|
Imke
4-4-2009
|
19-10-2008 21:25:48
marylise wordt gezien als eenklassiek merk van trouwkledij. Ze hebben voornamelijk straplesskleedjes, maar ze kunnen er altijd een halter aannaaien (hebben ze bij mij voorgesteld omdat ik nietmet strapless sta).
Nog veel pasplezier!
|
|
annemie
4-8-2007
|
19-10-2008 21:50:53
hallo
bij princess in Antwerpen op de Meir, vond ik de kleedjes heel klassiek. Niet mijn smaak maar misschien vind je er iets naar je zin.
|
|
Joke
25-4-2009
|
20-10-2008 7:59:42
Dag Katelijne!
Ik heb hetzelfde voor en ben ook op zoek naar een eenvoudig kleedje, maar met sleep. Het is belangrijk dat je jezelf goed voelt, dan straal je vanzelf en zal iedereen je mooi vinden ! Bovendien moet het kleedje bij jou passen, het zou jammer zijn als je een totaal andere stijl moet kiezen en je op je trouwdag niet jezelf kunt zijn. Ik vind het belangrijk dat ik 'herkenbaar' blijf op mijn trouwdag, dat ik een kleedje draag dat echt bij mijn persoonlijkheid past. Ik ga sowieso voor een eenvoudig kleedje (ook geen linea raffaelli :-) ) omdat dat het beste bij mijn stijl past.
Misschien kun je aan de strapless kleedjes inderdaad een halter laten aannaaien, of gewone schouderbandjes of spaghettibandjes ? Ik denk dat ik dat ga laten doen, mocht ik een mooi strapless kleedje vinden. Of misschien kun je het toch iets specialer maken door een sluier te dragen ?
Veel succes !
|
|
Sandra
|
20-10-2008 9:02:00
Ik raad je ook Marylise aan, eenvoudig maar toch mooi! Linea Raffaelli is vooral zeer frivool, romantisch, veel details...zeer mooie jurken maar ik snap dat je deze te speciaal vindt.
Succes nog!
groetjes
|
|
Caroline
15-9-2007
|
20-10-2008 10:43:49
Hallo, Misschien vind je de collectie van anne belin wel mooi... www.annebelin.com (je vindt de collectie bij d-couture in Gent of Oostkamp). In Gent zijn ze trouwens heel vriendelijk en behulpzaam. Succes!
|
|
Sofie
19-9-2009
|
20-10-2008 10:44:38
Hoi Katelijne,
Kijk anders eens op de site va blue by enzoani. Echt super klassieke kleedjes zijn het niet, maar er zitten er een paar zeer eenvoudige tussen.
Veel succes !
|
|
Kelly
|
20-10-2008 10:46:25
Hey,
ik hou ook niet van frulletjes en wou ook een simpel wit kleedje met een sleep. Zo kwam ik steeds uit op Marylise. Ben naar de winkel gegaan en heb haar uitgelegd wat ik mooi vind en ze kwam ook enkel met Marylise-ontwerpen af. Ik had graag een halterjurk gehad, maar daar ik klein ben, staat deze me niet. Dus het is een gebroken wit strapless-kleedje geworden met plooitjes en een sleepje (het kleed noemt Emotione van de collectie 2006 - te vergelijken met Elyse van de collectie 2009). Je moet maar eens naar de collectie kijken op www.marylise.net
Groetjes
|
|
annelies
|
20-10-2008 11:52:57
Ik zou persoonlijk u dan ook naar anne belin verwijzen.
Groetjes
|
|
Barbara
10-4-2009
|
20-10-2008 15:22:26
Hoi, Mijn kleed heb ik gekozen bij Scarpellini te Oostende. Een mooie en grote winkel waar veel keuze is uit zowel moderne jurken als uit simpelere jurken. (De website geeft wel een beetje een verkeerd beeld, in de winkel heb je heel uiteenlopende keuzes, echt voor elk wat wils...)Ze hebben ook heel wat verschillende merken in de winkel, zo kan je kijken welk merk het beste aansluit bij jou smaak, want zoals je zegt je moet je er de hele dag op je gemak in voelen. Groetjes Barbara Groetjes Barbara
|
|
sanne
25-7-2009
|
20-10-2008 16:08:09
Hey Katelijne,
Je kan ook foto's afprinten of uitknippen en die meenemen naar de bruidswinkel (best waar ze verschillende merken verkopen). Je laat de foto's zien en je vertelt erbij wat je er teveel of niet mooi aan vind. Zo krijgen ze een idee van jou smaak en kunnen ze enkele kleedjes voorstellen. Vaak kunnen ze de jurken ook wel aanpassen aan jou voorkeur (er iets afhalen of aanzetten zoals bandjes). Veel succes met je zoektocht.
ps: ik ken 2 bruiden die bij Le Chapeau in Antwerpen een heel klassiek kleed hebben gehaald (de merken wisten ze niet meer)
|
|
katelijne
|
20-10-2008 16:15:59
merci voor jullie reacties. Ik denk dat ik inderdaad een paar foto's ga afdrukken en vooraf duidelijk mijn smaak uitleggen. Woensdag heb ik een afspraak in een winkel waar ze vele merken verkopen. Hopelijk vind ik er iets supers!
|
|
Carolina
1-8-2009
|
20-10-2008 19:28:55
Sincerity bridal, heeft enkel klassieke trouwjurken. Ze hebben er ook waardat de sleep eraf kan en je toch nog een mooi kleed overhoud. Gemakkelijk voor op het avondfeest.
|
|
Carolina
1-8-2009
|
|
|
Ge
|
21-11-2008 22:30:46
stoffen Capriss in Torhout..Het mijne is daar ook gemaakt en neem je modellen mee.De mevrouw zal u wel helpen
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|