Terug naar overzicht
Hey GitteIk ga zaterdag naar een winkel in Frankrijk waar ze zéér goedkope trouwspulletjes hebben www.tati.fr en ik ga kijken of je er daar kan kopen. Naar het schijnt kan je ook rode/witte lopers kopen bij de Marokkaanse winkels in de Abdijstraat in Antwerpen.GroetjesNathalie 12/09/2009
Hoi,Ik denk dat je nog het goedkoopst in een tapijtencenter à la CarpetRight of CarpetLand kan gaan kijken. Huren kost al gauw 100 euro... Dat vind ik toch veel geld. Ik weet natuurlijk niet of je een loper voor de kerk wil, maar mss kan je best eens vragen of ze er geen hebben in de kerk waar je trouwt.Groetjes
Ik ging net als Melissa Carpetland zeggen. Of andere winkels waar ze vloerbekleding verkopen.Huren kan je soms bij de gemeente doen.
misschien wat raar, maar bij uitvaartbedrijven kan je ook rode lopers huren
Hoi, Geloof het of niet, maar ik ben zowel bij CarpetRight als bij nog zo'n bekende tapijten en vloerenhandelaar (ik kom nu effe niet op de naam...) langsgeweest en daar verkochten ze dit niet! Ik hoop dat jij er meer succes hebt ;-)Ik zou inderdaad eerst eens vragen aan de kerk, mocht je het voor de kerk nodig hebben, of ze geen loper hebben. Veel kerken hebben dit wel hoor.Succes, Groetjes, Sarah30mei2009
Hoi Gitte,Ik ben zaterdag getrouwd en moest vrijdag nog op zoek naar een rode loper...Ik heb er een gekocht van breedte 1m en lengte 12m bij tiesters in Kaulille (Bocholt, Limburg)Het kan zijn dat ik hem nog eens ga gebruiken voor de ceremonie in Italië, volgend jaar maar indien je niet te ver woont kan je hem steeds even lenen hoor!!!Mail me maar op annouschkavermeire@hotmail.com
Heb ergens prijs gevraagd om er één te kopen. 133 euro voor een rol van 30 meter.Is dat niet wat veel ?
Normaal kan je deze huren bij een bloemenzaak of bij de ceremoniemeester