Terug naar overzicht
Stadhuis, kerk, feestzaal, fotograaf...Je kan ook heel wat tips vinden op het forum ik-trouw.org.Groetjes
Ringen en uitnodigingen zou ik ook zeker 3/4 maanden op voorhand doen, kostuum 1 maand, kapper enz ook een maand op voorhand proberen...
Hallo,Wij trouwen ook op 30/05/09.Volgende dingen zijn bij ons al geregeld:-Contact opgenomen met de pastoor voor de viering- Gemeentehuis- Mijn trouwkleed- Vervoer- Fotograaf- VisagisteWe zijn ook nog op ons gemakje aan het uitkijken voor trouwringen, ontwerp uitnodiging en teksten aan het zoeken voor het misboekje.Veel succes nog!
Wij trouwen ook op 30/05 en bij ons ligt het volgende al vast:- kerk- gemeente- fotograaf- videograaf- vervoer- ceremoniemeester- bruidskindjes en getuigen gevraagd- dj- zang kerkkomend weekend en week erna ga ik voor mijn kleed gaan kijken. November staat in het teken van: gastenlijst afwerken, bloemen vastleggen, liedejes kerk en openingsdans kiezen, kostuum kiezen voor bruidegom.December: uitnodigingen en ander drukwerk, kostuums mannen in de suite en naar ringen uitkijken.Januari: alle contracten overlopen en opbellen om verder af te spreken. Kledij vrouwen in de suite, menu samenstellenEn verder ben ik nog niet geraakt.grtjs
aja, vanaf januari ook terug contact opnemen met priester om viering in elkaar te steken en misboekje op te maken.Februari zal in teken staan van adminstratie wettelijk huwelijk regelen en kledij bruidskindjes denk ikIn maart willen wij onze uitnodigingen versturen.
Hoi,Wij trouwen op 10-4-2009. Nog een 6-tal maanden dus.Ik volg een schema dat ik vond op internet. Gewoon bij google het volgende intoetsen: huwelijk stap voor stap.Ik loop al iets vooruit op dat schema, maar het is een goede richtlijn.Groetjes Barbara