Terug naar overzicht
Hey Caroline, Bij Van Loock hebben ze altijd een grote keuze schoenen, niet alleen trouwschoen btw.Ik ben er tijdens de zomersolden geweest, maar maak je geen illusies: op trouwschoenen doen ze geen solden... en reken maar ongeveer 150 euro voor een paar. De mijne kostten 138 euro, maar zaten wel zalig: ik heb ze nu nog geregeld aan!Zowel voor schoenen als voor lingerie moet je vóór je eerste pasbeurt gaan, zodat je dan kan zien hoe het geheel eruit ziet en indien nodig nog iets anders kan kopen als het toch niet 100% is zoals het zou moeten zijn. Veel plezier bij het kiezen!GroetjesInesreeds 17 dagen getrouwd
Hej Caroline,ook ik wil bij Van Loock in zandhoven mijn trouwschoenen gaan halen maar zij vertelden mij zelf dat de nieuwe (en dus veel ruimere) keuze pas binnen is vanaf december- januari. Het is volgens hen nog veel te vroeg om nu al langs te komen. Misschien nog even geduld? :-)GroetjesMarijke
Bedankt voor jullie reactie. Ik dacht ook nog wel dat het nog redelijk vroeg was voor schoenen. We kunnen dan beter wachten op de nieuwe collectie, bedankt!Misschien kom ik je daar nog tegen, hihiGroetjes Caroline