Terug naar overzicht
Wij hadden:Een kleine zineen groot verhaalIn je eigen woordenje eige taalAlles wat je wil zeggenlaat het ons wetenZodat we geen enkel momentvan de mooiste dag van ons leven vergeten.Grts, Katleen
Hey Els,ik heb geen tekstje, maar wil je gewoon veel plezier wensen op je huwelijksdag! Ik zie je hier de laatste weken regelmatig aftellen, en nu is het bijna zo ver :-)Veel succes, ik duim voor een supertoffe dag!liefs, katelijne
Hallo Els, Wij hadden hetzelfde als Kathleen. Dus wat dat betreft geen toevoeging aan je vraag. Maar wat ik wel wou zeggen is dat je misschien met je gastenboek kan rond gaan, ieder half uur op een andere tafel of zo, en zeker tegen de mensen zeggen om er iets in te schrijven. Wij hadden dit blijkbaar toch niet genoeg gezegd, of tegen sommigen vergeten, ons gastenboek lag wel vlak bij de uitgang, dus iedereen moest er passeren, maar ze hebben maar 10 blz volgeschreven gekregen, zonde dus. SuccesInge27/09/08
Hey,wij hadden deze.Veel succes alvast!!!Lieve gasten (vrienden /familie) Bedankt dat u bent gekomen op de dag van onze dromen. Vandaag hebben wij elkaar het ja-woord gegeven, omdat we voor altijd samen willen leven. Uw aanwezigheid maakte het feest compleet, we vinden het belangrijk dat u dat weet. Liefde en geluk wensen wij voor allen Hopelijk is deze feestdag u wel bevallen
Hey Els,Zoals je weet ook voor ons de grote dag zaterdag.Bij ons gastenboek staat een fotokader met volgende tekst:Vandaag hebben wij elkaar het ja-woord gegeven, omdat wij voor altijd samen willen leven. Uw aanwezigheid maakte ons feest compleet, we vinden het belangrijk dat u dit weet. Maar ook na het feest, willen we wegdromen bij wie langs is geweest. Vandaar dit boek, nu nog leeg en stil, dat met wensen en geluk gevuld worden wil. Een kleine zin, een groot verhaal, in je eigen woorden, in je eigen taal. Al wat je kwijt wil, laat het ons weten, zodat we geen enkel moment van deze mooie dag vergeten !Groetjes,Ann
Hoi!Bedankt allemaal voor jullie reacties! We hebben een combinatie ervan genomen ...En, Katelijne, vond het heel lief dat ook jij reageerde. Duim je mee voor goed weer zaterdag? :-)Een verslagje achteraf zal zeker volgen!Groetjes,Elswww.elsenphilip.bruiloftsite.nl