Terug naar overzicht
Ik heb mij dat ook al afgevraagd maar ik heb er helaas ook het antwoord niet op. Je zou wel vermoeden dat de kleedjes in een grotere bruidzaak goedkoper zijn maar of dat effectief zo is...
Ik heb een kleedje gekozen van Marylise en ik heb ondervonden dat het een klein beetje scheelt, maar dit gaat over tussen de 10 en de 40 euro ongeveer, dus niet overdreven duur. Ik heb gekozen voor de zaak die dichtst bij lag en de beste service gaf, wat dus ook scheelt in mijn naft enzo :)Succes!GroetjesCindywww.kenencindy.bruiloftsite.nl
Hallo, de prijzen zijn idd.niet erg veel verschillend maar de grotere zaken zijn vaak zelfs duurder dan de kleine. Ik zou je aanraden niet naar koonings te gaan er zijn toch wel al wat bruidjes hier geweest die niet zo tevreden waren over deze zaak. je kan ze terug vinden als je hier bovenaan in de googlebalk kooning ingeeft en klikt op zoeken op deze website.Ik ben er zelf ook heen geweest en vond ze ongelooflijk onvriendelijk bovendien mocht ik maar 3 jurken passen.mij zien ze er dus niet terug.Ik zou ook een zaak zoeken in de buurt die marylise hebben en als ze vriendelijk zijn en je er goed voelt dan zou ik het daar bestellen, over prijsverschil zou ik me daar geen kop maken want het is echt maar klein verschil.Sylvia
Kijk toch maar uit.Mijn jurk was een cymbeline en kostte in de winkel waar ik ging (scarpellini oostende) maar liefst 100 euro minder dan in la sposa roeselare!!!
heyla, ik heb ook een kleedje van het merk marylisse gekocht en ben er heel fier op!! mijn prijs viel goed mee vond ik. ik heb het kleed samen met de bijpassende tiara voor 1300 euro gekocht.ik denk niet dat de prijzen zo fel zullen verschillen van winkels..veel succes!!
Ik heb mijn kleed in 2 winkels gezien. De prijs was hetzelfde, maar de kosten om het op maat te maken was bij de ene 100 en de andere 20.
Dank u allemaal! Dan zal het Boetiek Maya worden denk ik. Dat is het dichtste bij en daar mocht ik de laatste keer toch veel passen.
Hey Regina,Ik heb een mooi kleedje van Marylise en bij Le Chapeau heeft me dat 1260 euro gekost.Groetjes, Laura