Terug naar overzicht
Dag Sanne,Ik trouwde op 27 september 2008 in een Linea rafaelli kleed van Linx Leuven en heb hier geen seconde spijt van gehad. Ben 2 x langs geweest om te passen, 2 x met de glimlach. Heb zowat elk kleedje gepast, bij mijn tweede pas twijfelde ik tussen 2 kleedjes, en hing ik ze beiden terug. Een week later belde ik voor een nieuwe afspraak, zonder problemen, en heb ik de knoop doorgehakt. Alles was zeer goed, zeer vriendelijk, correcte prijs en steeds met de glimlach, zou zo teruggaan.Een tevreden linea bruidje :-)
Mijn man is daar geweest om hemden te passen. Hij werd er heel goed geholpen en had geen afspraak gemaakt. Maar als je zegt dat je volgende week trouwt (was echt zo) dan kunnen ze wat meer. Ook kon zijn hemd op die korte tijd nog worden aangepast (inkorten mouwen). Dus laat je niet wijsmaken dat dat weken duurt. Ze kunnen meteen dingen aanpassen alleen doen ze dat niet en stellen ze dat niet zelf voor. De meetste bruidsparen zijn maanden vooraf al met hun kleding bezig zijn en er dus tijd genoeg is. Niets dan lof over de winkel. Volgens mij klein nadeel: het is echt een klassieke bruidswinkel en dat stond ons minder aan. Maar da's natuurlijk heel persoonlijk.Uiteindelijk heeft hij in een andere winkel zijn hemd gekocht waar ze dat hemdje op een nog kortere tijd hebben kunnen retoucheren.Ik denk dat een collega van mij haar LR kleedje daar heeft gekocht en zij was toch ook tevreden.
hallo sanne,ik ben bij linx in hasselt geweest en ik ben zeer tevreden van hun service (is volgens mij van dezelfde eigenaars als in leuven)ik heb ook verschillende kleedjes mogen passen en werd niet gepusht om onmiddellijk te beslissenik ben dus ook een zeer tevreden klant!groetjes!
Hallo!Ik ben ook bij Linx in Leuven mijn kleedje gaan kiezen. Gezien bij ons het burgerlijk en kerkelijk huwelijk niet op dezelfde dag vallen, heb ik een bruidskleed en een suitekleed bij hen gekocht. Voor beide pasbeurten werd ik steeds omringd met de beste zorgen. Ze nemen er echt hun tijd. Ik ben ook met mijn moeder en 2 vriendinnen daargeweest voor het kiezen van hun suitekledij. Ik heb er dus wel een aantal uurtjes doorgebracht. Groetjes,Kim
Wij trouwden in augustus. Mijn kleedje kwam ook van Linx in Leuven. Mijn man zijn kostuum kwam er ook van. Wij vonden het vooral handig dat ze er kledij voor mannen en vrouwen verkopen. Zo waren we zeker dat onze kleren bij elkaar gingen passen zonder dat we iets aan elkaar moesten vertellen. De verkoopsters keken gewoon in de computer welk kleedje ik had en lieten mijn man dan alleen kostuums passen die bij mijn kleedje stonden. Het gevolg was dat wij echt perfect samen pasten op onze dag!! Mijn man zijn kostuum was wel zo duur als mijn trouwkleed.