Terug naar overzicht
Geen idee, maar ik ben zelf ook wel benieuwd. Ik wil namelijk juist andersom. Ik heb mooie jurken (of rok en top) van LR gezien in een andere kleur die ik graag in het wit zou hebben...
Hallo,Ik ben 2 weken geleden gaan passen en je kunt met de kleuren van de kleedjes van LR goochelen. Zelfs de bloemtjes op de kleedjes kun je in andere kleuren vragen... Ik denk wel dat je alleen de kleuren kunt nemen die op dit moment in de collectie te zien zijn, maar hier ben ik niet 100% zeker van.Veel succes!
ik ga hier wat tegenspreken maar volgens mij kan dit niet hoor.Je kan sommige stukken combineren (ander boven- of onderstuk) afhankelijk van de modellen.Bij Oni Onik en Mia Monta kan je dit wel. Je kan bvb een witte bruidsjurk in een andere kleur krijgen of kiezen voor een andere kraag/ halter.Misschien moet je dit van LR eens navragen in de bruidsboetiek. Trouwens mijn kleedje is ook een LR maar van de collectie 2008.grtz
hoiheb gemaild met linx en zij vertelde me dat ik wel in kleuren kon weizigen, maar zoals hier al eerder verteld is , zal het alleen de kleuren zijn van de collectie op deze moment.intussen al wel een keuze gemaakt, maar kga nog wat afwachten en wat rondneuzen in andere collecties.