TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Heidi
13-9-2008
|
20-10-2008 23:40:53
Dag Ester,
Waarom de japanse tuin afhuren? Er gaan veel bruidjes daar foto's maken, maar die wordt niet speciaal afgehuurd hoor. En bij de gewone foto's zie je toch niet veel mensen op staan hoor. Wij zijn in Nieuwenhoven in St Truiden geweest. Veel afwisseling (bos, brugje in het riet in vijvers, speeltuin, oude huisjes, laantje met bomen...) en superfoto's geworden, alleen jammer dat het op de speeltuin te nat was. http://www.nieuwenhoven.tk/
Als binnenlocatie had ik graag plopsa indoor gehad, met die mooie kleurtjes... maar die hebben we dus niet moeten gebruiken
Groetjes Heidi 13/09/2008
|
|
Els
|
21-10-2008 17:09:23
Hey!
Volgens mij kan je inderdaad zo terecht bij de Japanse tuin in Hasselt... let wel op, ze gaan daar beginnen bouwen aan een nieuwe universiteit! (niet dat je midden in een bouwwerf terecht komt!)
Er zijn voor de rest nog zo veel mogelijkheden... Het hangt er gewoon vanaf wat je zoekt en in welke periode jullie trouwen.
In het voorjaar en de zomer zijn de velden heel mooi, de boomgaarden met hun bloesems, het oud treinstationnetje in As ... in het najaar kan je dan weer kiezen voor mooie binnenlocaties zoals Alden Biesen, Plopsaland, de mijngebouwen, enzo...
Geniet er alleszinds van, want de tijd vliegt!!!! Wij tellen af naar nu zaterdag, want dan is het onze beurt ...
Groetjes, Els
www.elsenphilip.bruiloftsite.nl
|
|
pat
|
21-10-2008 19:08:33
Hoi, Domein Nieuwenhoven is al gezegd, maar ook Kelchterhoef, het oude lijmfabriek in Hasselt als je van urban houdt, Stoomtreintjes in As zijn niet gratis. Mijngebouw van Beringen is ook tegen betaling. Nieuw gedeelte van het openluchtmuseum in Bokrijk. Ik denk dat je eens met je fotgraaf eens moet overleggen. Die hebben meestal nog enkele ideeën.
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|