Terug naar overzicht
kijk eens bij de nieuwe collectie van rembo!!www.rembo.be (de onderste jurkjes).Denk dat er zelfs een jurk bij is in het volledig appelblauwzeegroen!!!)
bij Le Chapeau in Antwerpen hebben ze ook gekleurde jurken en ivoor met kleur gecombineerd.Zeer veel keuze daar, onze familie en vrienden gaan steeds naar daar en zijn telkens gesteld geweest. En als we naar iets speciaal zoeken vinden zij steeds een oplossing.
maggie sottero.op de site staan er veeeeel jurken en je kan er veel in andere kleuren krijgen ook.groetjes
Hallo,Linea heeft 2 kleedjes met een paars-witte combinatie! Het paars is echt een mooie kleur! Als je juist die kleedjes niet mooi vindt, maar wel een ander modelletje van linea kan je dit model steeds vragen in het paars!Succes!
Hallo, mijn trouwjurk was van oni onik. Was eigenlijk een avondjurk met bustier onderaan lang in aubergine kleur, maar ik kon andere kleuren kiezen.Gekocht bij MAYA in hemiksem.Als je wilt stuur ik een foto op.chantal.desobri@skynet.be
beste,heb nog mooie lichtgroene Mathyro trouwjurk maat 42/44.Prijs 325 eurovr grt