Terug naar overzicht
Hallo Kimberly,Ik trouw op 20 mei 2009, onze viering zal doorgaan in het kerkje in het openluchtmuseum in Bokrijk.Contactpersoon is Mark Giezeh, nr 011/26 53 24. De huurprijs is 500 eur, niet goedkoop dus want je moet ook nog een pastoor 'huren'.Hoop je hier al een beetje mee op weg geholpen te hebben.GroetjesIne
Alvast bedankt voor de reactie ! hier kan ik zeker al wel wat mee :)
Dag Ine, Kimerly,Bizar ... mij hebben ze via telefoon en email geconfirmeerd dat het maar € 250 was, dat is de helft van wat jullie betalen! Toch wel raar ... wij trouwen op 18 april 2009. Uiteindelijk hebben we gekozen voor het kapelletje Ten Eikenen in Zonhoven owv praktische redenen. Maar Bokrijk stond dus ook op ons lijstje. :-)Veel succes nog met de voorbereidingen!Groetjes, Kristel
Ik heb daar al enkele doopsels en huwelijken mogen voorgaan en dit is telkens zalig.een prachtig romaans kapelletje.Een aanrader!goedeherder.be
Wij hebben ook info gevraagd en bij ons was het ook 250 euro net zoals kristel trouwen wij ook in zonhoven. Ben jij trouwens kristel die met koen gaat trouwen? anders kennen wij elkaar wel heel goed hihi