Terug naar overzicht
Dag Gaëlle,38 dagen geleden (13/9/08) zijn wij getrouwd en gaven wij ons feest in Den Hof.Ik kan je in één woord vertellen hoe het was: fantastisch!!!De receptie was uitzonderlijk goed: enorm veel gasten vertelden achteraf dat ze zelden zo'n receptie meemaakten, omdat er zoveel hapjes en drankjes waren. Bovendien was alles ook heel erg verfijnd. We hadden de standaard hapjes ( de goedkoopste formule). Het was echt top!Ook het avondfeest was heel erg geslaagd: het eten was héél lekker, de bediening was af, we werden meerdere keren bediend. Ook hier waren alle gasten heel enthousiast, ook weer omdat alles zo verfind was ondanks de vele gasten (150).Ook over de eigenaars enkel lof. We wilden meer gasten vragen dan aanvankelijk gedacht, waardoor de zaal te klein werd. Geen enkele moeite was hen te veel om er het terras bij te nemen en samen oplossingen te zoeken.Tsja, en het interieur: persoonlijk vind ik het één van de mooiste en gezellige feestzalen waar ik zelf al geweest ben.Kortom: een echte aanrader!!!Veel succes!Annemie en Sammy
HalloIk overweeg ook om eens te gaan kijken naar Den Hof. Ik heb mij alleen laten vertellen dat het er vrij duur is. Heb jullie enig idee van de gemiddelde prijzen (maaltijden ed)?
hey, het eten in den hof is zeer lekker en verzorgd. ikzelf ben er al enkele keren op feesten geweest en twas steeds in orde. groetjes ellen
wij trouwen binnenkort (6 december) in den hof!we waren onmiddellijk verkocht! we zijn er ook al enkele keren gaan eten met de ouders, en ik moet zeggen dat Dick weet waar hij mee bezig is, ongelooflijk lekker!!!Susan is altijd heel vriendelijk en behulpzaam, als je een mail stuurt, geeft ze onmiddellijk antwoord, ech hoe een bridezilla het wil ;-)we kijken heel hard uit naar ons feest, want we weten gewoon dat het enorm verzorgd zal zijn!qua prijs: we betalen voor een avondgast ong 80 euro (met receptie, hapjes, eten en drank in) een prijs die volgens mij goed zit als je kijkt wat voor kwaliteit je krijgt...grtjs! en veel plezier als je daar trouwt!
Deze avond hebben we een afsprrak in den Hof om eventueel ons huwelijksfeest daar te laten doorgaan. Ben benieuwd!
Hallo,Mijn vriend en ik zijn 2 weken geleden op gesprek geweest bij den hof.De zaal spreekt ons heel erg aan. En ook de prijs viel ons wel mee. Nu geven wij een feest voor 130 man en wij zouden graag een bandje willen en nog een dansvloer. Is er iemand die daar ervaring mee heeft daar of is de ervaring dat er meestal met dj wordt gewerkt>?Laat even weten..Groetjes,Yanika