TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kim
16-5-2009
|
21-10-2008 12:41:21
Hey Heidi, ik ga volgende maand ook op zoek naar mijn jurk, heb bij 3 winkels afspraken gemaakt, in antwerpen, mechelen en merksem, ik denk dat dit wel voldoende zal zijn. Je kan gerust na een paar winkels de overige afspraken afbellen als je je keuze al gemaakt hebt.
Ik neem altijd dezelfde groep mee : mijn moeder, mijn schoonmoeder, en mijn zus. Zo heb ik toch nog verschillende meningen gehad.
Veel succes met het zoeken naar je trouwkleed!
|
|
Kim
16-5-2009
|
21-10-2008 12:41:23
Hey Heidi, ik ga volgende maand ook op zoek naar mijn jurk, heb bij 3 winkels afspraken gemaakt, in antwerpen, mechelen en merksem, ik denk dat dit wel voldoende zal zijn. Je kan gerust na een paar winkels de overige afspraken afbellen als je je keuze al gemaakt hebt.
Ik neem altijd dezelfde groep mee : mijn moeder, mijn schoonmoeder, en mijn zus. Zo heb ik toch nog verschillende meningen gehad.
Veel succes met het zoeken naar je trouwkleed!
|
|
Laura
11-7-2009
|
21-10-2008 12:57:41
Hey Heidi!
Ik vind dat persoonlijk wel veel. Ik was eerst bij Lilian Claes geweest en heb daar een droomjurkje gevonden. Moest mijn mama er toen bij zijn geweest had ik het wrsl wel gekocht. Vorige vrijdag ben ik naar Le Chapeau in Antwerpen geweest en heb er nu daar mijn droomkleedje besteld (een ander wel dan dat van in Herentals). Maar in elke winkel hebben ze wel ongveer dezelfde merken en dus ook ongeveer dezelfde kleedjes. Al heb ik wel spijt dat ik nu niet meer kan gaan passen want ik vond dat zoooo leuk :) Ik had mijn mama, zus, schoonmama en schoonzus mee. Gelukkig kwamen ze allemaal redelijk goed overeen.
Groetjes en geniet van het passen :)) Laura
|
|
eva
26-10-2008
|
21-10-2008 12:58:55
Ik denk dat het er een beetje vanaf hangt wat voor jurk je wil. Als je de jurken van Linea Raffaelli of zo heel mooi vindt, die hebben ze wel in de meeste winkels en dan is 5 mischien wel veel omdat ze toch overal hetzelfde hebben. Maar als je naar iets anders, specialer op zoek bent, dan moet je misschien wel naar 5 winkels voor je je droomkleed gevonden hebt.
En in ieder geval beter naar te veel winkels gaan kijken dan achteraf spijt hebben.
Veel succes!
|
|
Patricia
14-2-2009
|
21-10-2008 13:06:11
Ik ben in 6 winkels geweest :-) Ik ben in een paar kleine winkels geweest waar ze mijn goesting echt niet hadden, maar als je pakweg 2 of 3 grotere winkels doet (la sposa, le chapeau...) dan heb je al veel kleedjes gezien denk ik. Als je er té veel doet (zoals ik) dan weet je het op de lange duur niet meer. Maar langs de andere kant: toen ik mijn kleed zag, wist ik het wel direct! Ik heb regelmatig iemand anders meegenomen, maar dat is eigenlijk niet zo goed. Want als je dan aan het vergelijken bent met een kleedje uit een andere winkel, kan die persoon daar niets over zeggen.
|
|
Lien
23-5-2009
|
21-10-2008 13:21:54
Ik ga het bij twee winkels houden. Dan zal ik 6 collecties hebben gezien en dat vind ik echt wel voldoende. Maar als jij er 6 wil doen, of 10 of 12, wat maakt het uit! Als je je maar amuseert en je uiteindelijk je ideale kleedje vindt!
|
|
Lien
1-8-2009
|
21-10-2008 13:48:25
Ik heb maar in 1 winkel effectief een afspraak gemaakt. En daar uiteindelijk ook mijn kleedje gekozen (ik wist dat ze daar het merk hadden wat ik mooi vond). Maar ik ben wel in 2 andere winkels binnen geweest bij opendeurdagen, waardoor ik wel al een aantal kleedjes gepast had. Zoals ze hier al schreven, vind je je kleedje eerder dan kan je afspraken afzeggen hé. Geniet er alleszins van!
Groetjes
Lien
|
|
s
1-6-2007
|
21-10-2008 15:03:41
Ik verschoot wel een beetje toen ik las dat je meteen al 5 afspraken hebt gemaakt. :-) Da's inderdaad veel, maar als je dat nu wil? Dan doe je dat toch gewoon? Wie weet vind je in de eerste winkel al je kleed en ben je het na 3 winkels beu en bel je de laatste winkels af, maar je hebt toch maar gedaan wat je wilde doen.
Zelf was ik daar veel simpelder in. Paar gewone winkels, in één winkel één kleed gepast en dat was het. Ik heb er niet zo'n opdracht van gemaakt. Als kritisch oog had ik mijn partner bij. Ik was niet echt een typische bruid.
Succes met je zoektocht!
|
|
Vera
22-8-2009
|
21-10-2008 15:19:05
Ik ben tot nu toe 1 keer gaan passen en aanstaande vrijdag heb ik een 2de afspraak bij een andere winkel. Daarna ga ik nog eens, maar dan met mijn moeder. Ik veronderstel dat ik dan toch wel mijn droomkleed gevonden zal hebben. Je ziet het, sommige mensen kunnen heel snel beslissen en anderen doen er wat langer over. Maar het is in ieder geval zalig; kleedjes passen! Geniet ervan!
|
|
Lien
16-2-2008
|
21-10-2008 17:07:43
Ik ben blijkbaar de gemakkelijkse :-) 1 winkel, 1 kleedje... en helemaal verkocht (had het op voorhand al uitgekozen in de Loving You). Lien
|
|
Heidi
4-7-2009
|
21-10-2008 17:36:20
Dag medebruiden, ik verschiet er wel een beetje van dat jullie er zo snel eentje hebben (sommigen toch). Nu dacht ik echt dat ik een simpele bruid was:) Ik heb al een paar mooie kleedjes gezien in de bruidsmagazines maar wat je mooi vindt op foto staat je daarom nog niet hé. Ik hoor veel van dat is een goede winkel, en dat... Daarom heb ik voor november maar meerdere afspraken gemaakt. Ik heb de 2 beste (grotere) winkels als laatste gehouden, daar pas ik wat langer. De eerste winkels doe ik veel sneller, denk ik toch. Bedankt voor jullie reacties, groetjes, Heidi.
|
|
s
1-6-2007
|
21-10-2008 18:40:45
Simpele bruidjes bestaan niet. ;-) (niet slecht bedoelt, he)
Geniet van het passen. Je zal wel snel merken of 1 winkel genoeg was. Je kan er niets mis mee doen om meerdere winkels te bezoeken, he.
|
|
Barbara
10-4-2009
|
21-10-2008 23:00:03
Hoi, Ik heb slechts 1 winkel bezocht en heb daar onmiddellijk mijn smaak gevonden. Ik wist al welk kleur kleed ik wou en zo was mijn keuze al een heel stuk beperkter. Ik koos voor een rok en top (Mia Monta). Ik heb hooguit een uurtje in de winkel geweest en heb de jurk van mijn dromen :-) Je zal al snel zien of je in een winkel je smaak vind of niet... Bij mij zijn mijn beste vriendin (getuige) en een tante meegeweest, bij de volgende pasbeurt zijn het hoogstwaarschijnlijk terug zij die meegaan... Groetjes Barbara
|
|
Heidi
4-7-2009
|
21-10-2008 23:15:05
Dag iedereen, ja, ik ben gewoon een twijfelaar als het op kleding aankomt vrees ik... Ik heb een uiteenlopende smaak, draag veel stijlen. Kan niet zeggen of ik modern of klassiek ben.. Het zal wel lukken. Groetjes.xx
|
|
Inge
27-9-2008
|
22-10-2008 8:57:42
Hallo Heidi, Ik heb maar 1 winkel gedaan, en daar vond ik ook direct mijn goesting (wel zo'n 20 kleedjes gepast). Nu heb ik ergens wel spijt dat ik niet meer winkels gedaan heb, want het is ontzettend leuk om telkens een andere prinses te zijn. Maar ik kon niet langer wachten, wij zijn nogal vlug getrouwd (binnen 5 maanden). Ik nam enkel mijn mama mee, omdat meerdere personen, als ze niet allemaal dezelfde smaak hebben, je meer doen twijfelen. En het was een verrassing voor al de rest. Superleuk als ik 's morgens al die nieuwsgierige blikken zag als ik van boven kwam. En iedereen vond mijn kleedje het mooist, vooral mijn ventje ;-) Veel plezier op je pasbeurten Inge 27/09/08
|
|
AS
13-9-2008
|
22-10-2008 9:34:09
Dag Heidi,
ik had ook meteen 5 afspraken gemaakt en in de eerste winkel vond ik direct de jurk van mijn dromeen. Ik heb dan ook de rest van de afspraken afgezegd. Heb er ook geen moment spijt van gehad dat ik niet naar die ander winkels ben geweest. Als je gevoel onmiddellijk goed zit moet je niet twijfelen.
Bij het passen heb ik steeds mijn mama en papa meegenomen.
Geniet ervan!
|
|
Joke
18-4-2009
|
24-10-2008 18:48:07
Beste allen
Heb één winkel gedaan, en na mijn derde jurk wist ik het al dat het dié zou worden! Persoonlijk vond ik daar ook niet zo veel leuks aan... je staat daar in je ondergoed op een trapje, met frutselende verkoopsterhanden rond en op je. Ik was dus blij dat ik snel mijn droomjurkje vond! Let wel, ik wil jullie in geen geval desillusioneren, het is zeker belangrijk dat je je droomjurk vindt! Maar zoals ik al in een eerdere reactie las: in heel wat winkels hebben ze dezelfde collectie. Ik ben dus in elk geval blij dat ik niet wekelijks naar zo'n bruidswinkel moet!
Nog een tip: neem iemand mee met dezelfe stijl van persoonlijkheid en kledij... Da's echt een hulp! Bij mij vergezelde mijn beste vriendin/getuige me. veel liever dat dan een moeder die mij in alles 'prachtig' zou vinden! Heb haar dan wel achteraf eens meegenomen, en ze vond het inderdaad 'prachtig'! ;-)
Groeten en veel pas- en kiesgenot!
Joke
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|