Nu Online
Momenteel zijn er 371 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

te vroeg

21-10-2008 13:38:53
Beste bruidjes,

ik heb vorig weekend een droomtrouwjurk gepast in la sposa outlet. Ik ben er echt helemaal zot van, het is wat ik altijd in gedachten had, maar... mijn trouw is nog meer dan een jaar van nu verwijderd. Is dit te vroeg om te kopen? Ik denk wel niet dat mijn gedacht zal veranderen, ik ben nogal constant van smaak. Maar ik heb al de opmerking gekregen van een vriendin dat het veel te vroeg is en dat ik er nog spijt van ga krijgen. Zijn er nog bruidjes die meer dan een jaar op voorhand hun trouwkleed gekocht hebben?

k

Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 1280

Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik21-10-2008 14:27:36

Wou dat ik je kon helpen...
Zou mijzelf dezelfde bedenking maken, maar langs de andere kant zou ik ook mijn hart volgen...
Sorry, ben niet echt een hulp ;-)

s
1-6-2007
 Meld misbruik21-10-2008 15:00:21

Als je zeker bent dat je dit kleedje wil, zou ik het nemen.
Ik ken iemand die gewoon eens ging kijken tijdens opendeur dagen, daarna hing haar kleedje ook meer dan een jaar opvoorhand in de kast.
Dus je niet aantrekken van commentaar dat het te vroeg is. Het is wel vroeg, maar dan is dat toch al inorde, he.

Vera
22-8-2009
 Meld misbruik21-10-2008 15:22:43

Als je denkt dat dit kleedje jouw droomjurk is, vind ik niet dat je moet wachten. Als je nog meer kleedjes gaat kiezen ga je misschien door de bomen het bos niet meer zien en let's face it; je kan toch nooit alle kleedjes van alle merken gepast hebben. De mogelijkheid is zeer reël dat er ergens in dit land een kleedje hangt dat je nóg mooier zal vinden ;-)
Ik veronderstel ook dat je - nadat je je kleedje hebt gekocht - niet snel meer een bruidswinkel zal binnengaan, dus die verleiding is er al niet meer en de meeste kleedjes van de nieuwe collectie zijn al binnen, dus veel keuze zal er niet meer bijkomen denk ik.
Veel succes met het doorhakken van deze knoop :-)

Veronik
27-9-2009
 Meld misbruik21-10-2008 16:15:06

Hoi,

ikzelf trouw op 10 oktober 2009 en mijn kleedje is gekocht al vanaf eind augustus.
Ook ik was verleid en om eerlijk te zijn, ik heb er nog geen moment spijt van.
Ik ben dit weekend naar de huwelijksbeurs geweest en heb de volledig modeshow bekeken en ik heb niet één moment gehad dat ik een kleedje mooier vond dan dat van mij..
Mijn raad: als dit is wat je hartje verlangt, nait twijfelen, je zal wellicht naar jou mening geen mooiere meer vinden.

Groetjes, Veronik

Inge
14-7-2009
 Meld misbruik21-10-2008 17:05:56

Hey,

ik heb mijn kleed gekocht in mei 2008 en trouw pas in augustus 2009. Ik was uit nieuwsgierigheid gaan kijken en passen en was toen al direct verkocht. Maar ik vond het kleed te duur (is Rembo) en wou eerst kijken of ik het nergens tweedehands vond. Uiteindelijk deed de winkel uitverkoop (Sofie in Deinze) en er ging 30 % van alle stock modellen. Toen heb ik niet meer getwijfeld en ik ben direct mijn kleed gaan kopen. Ik moest het wel direct meenemen aangezien de winkel sloot.
Heb ondertussen de collectie van 2009 gezien en er zit niets tussen dat me echt zo aanspreekt als mijn kleedje, dus ik ben heel blij dat het hier al hangt (op zolder)...

Als het een kleedje is van de collectie van 2009, dan zou ik nog een beetje wachten aangezien ze die nog kunnen bijbestellen. Doe een paar winkels af en bekijk dan of het nog steeds het kleed is dat je wil...

Groetjes,
Inge (1/8/2009)

Kathy
23-5-2009
 Meld misbruik21-10-2008 17:44:35

Hallo,

Ik heb al zoveel gelezen op dit forum, maar heb nog geen enkele keer gereageerd. Nu doe ik dat wel, omdat ook ik mijn kleedje in een uitverkoop heb gekocht. Ik was helemaal alleen de winkel binnengestapt, gewoon om eens te kijken. Mijn man en mijn zoontje zaten in de auto, terwijl ik van het eerste kleedje en laatste kleedje die ik had aangetrokken, mijn drookmjurk paste. Ik heb het onmiddellijk laten weghangen en ben twee dagen later nog eens mijn mama gepast. Ik wilde zelfs geen andere meer aantrekken. By the way, wij trouwen 23 mei 2009 en heb m'n kleedje eind augustus gekocht.

En, ik ben superblij met mijn keuze, ik had nooit durven dromen dat alles zo snel zou gaan.

Dus ga er voor en laat je niet misleiden door "goedbedoelde opmerkingen". Daar heb ik alle dagen mee te kampen en ik doe gewoon mijn ding.

Kay

Valerie
2-5-2009
 Meld misbruik21-10-2008 19:38:48

He,

Ga af op je gevoel! Eens beslist, kijk je toch niet meer in de boekjes. Iedereen heeft wel een andere mening,dus, luister naar je hart.

Goetjes, Valerie

Sarah
30-5-2009
 Meld misbruik21-10-2008 23:06:44

Hoi,

Ik heb mijn kleed precies 1 jaar op voorhand gekocht, dit jaar 30 mei. Ik had er meteen een goed gevoel bij,maar toch twijfelde ik ergens nog. Tot nu toe heb ik er nog geen moment spijt van gehad! Ik ben overlaatst naar een modeshow geweest en heb nog steeds geen kleed gezien dat ik mooier vind dan het mijne. Ik ben op mijn gevoel afgegaan en ik heb er geen spijt van! De enge tip die ik kan geven, net zoals de anderen hier: volg je hart!

Succes!
Groetjes Sarah

www.30mei2009.bruiloftsite.nl

Amber
9-8-2008
 Meld misbruik22-10-2008 12:04:05

Hey,

Ik heb mijn trouwkleed meer dan een jaar op voorhand besteld. Het duurde wel 7 maand voordat het binnen was, dus ik vond het geen moment te vroeg. Als de winkel er mee akkoord gaat om het zolang in bewaring te nemen zou ik niet twijfelen!

Veel succes,
www.thierry-amber.bruiloftsite.nl
al 74 dagen getrouwd

Kim
2-5-2008
 Meld misbruik23-10-2008 18:06:50

even toch een andere zijde van het verhaal: ik kocht mijn kleed 9 maanden op voorhand en vermagerde vervolgens nog 11 kilo... dat was dus niet zo fijn: het kleed moest worden ingemaakt, dat is echter perfect gelukt, geen probleem MAAR! als ik had geweten dat ik zoveel magerder zou zijn, had ik vast een ander kleed durven kiezen ipv op safe te spelen :). Natuurlijk, als jij toch niet afvalt of verdikt, is het geen probleem

je doet er natuurlijk wel goed aan te kijken of je het niet goedkoper kan kopen door bv. stockverkoop of zo (als je wacht gaat het ergens wel in uitverkoop komen, anderzijds kan het dan ook helemaal weg zijn natuurlijk :))

en voor de rest: de eerste keer dat ik ging passen vond ik het allereerste kleed gewoonweg fantastisch, helemaal verliefd was ik! maar mijn mama zei "ga toch nog eens elders" en daarna vond ik nog een veel mooier kleed. Je mag niet vergeten dat je jezelf nog nooit met zoiets zag en dat (bijna) iedereen mooi is met zo'n kleed zodat je onmiddellijk overdonderd bent! Denk toch eerst even na en kijk nog eens rond zou ik zeggen. Je mag niet vergeten dat het ook super super leuk is om op zoektocht te gaan, é, waarom rap-rap beslissen als je nog een paar winkels kan doen, geloof me: ik zou het nu zo opnieuw nog eens willen doen :)

denk er dus toch goed over na!

succes!

groetjes
Kim

ps: hé, amber, jij was van rond mijn periode en je dwaalt hier ook nog rond zie ik :)

Lieve
27-6-2009
 Meld misbruik24-10-2008 10:05:26

Hey,

Ik zou het kleedje kopen. Als je echt weet dat dit het kleedje is dat je al heel je leven in gedachten hebt, dan zal dat wel niet meer veranderen. Mijn zus is 2 jaar geleden getrouwd, en toen keek ik met haar mee in van die bruidsboeken om een kleedje voor haar te kiezen. Ik ben toen in zo'n boek mijn droomkleed tegengekomen. Ik heb dat blad uitgeknipt, en het heeft 2 jaar in mijn kamer uitgehangen. Nu, 2 jaar later ben ik zelf op zoek gegaan naar een kleedje (gisteren), en in de 2 winkels dat ik gedaan heb, heb ik die foto getoond van dat kleed dat al 2 jaar uithangt! Mijn smaak is dus nog niets veranderd in die 2 jaar, het is nog altijd mijn droomkleedje. Ik heb gisteren dan tenslotte iets heel gelijkaardigs gekocht, en ik ben er superblij mee!! Het is wel niet exact hetzelfde als dat op die foto, maar het komt toch in de buurt. Maar stel nu dat ik dat kleed van de foto 2 jaar geleden al zou gekocht hebben, dan zou ik er vandaag de dag alleszins nog héél blij mee geweest zijn.
Mijn smaak verandert dus ook niet! Doen dus!

Groetjes,
Lieve

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info