Terug naar overzicht
Ik ben bij Maxim's couture in Mechelen geweest. Ik was zeer tevreden van de service. De retouches zitten mee in de prijs inbegrepen.Het voorschot was bij mij €500 (iets minder dan de helft) en de rest moet betaald worden bij afhalen.1ste pas op 27/02 en afhalen (of laatste retouches) 2 weken voor de trouw.
Ik heb mijn jurk gevonden bij Maxims Couture, maar wel in Aarschot. Ik ben zeer tevreden over hun service. Ze dringen je niets op en nemen de tijd om je te laten kiezen. De retouches zijn inderdaad gratis.
Ik heb mijn kleedje ook besteld bij Maxim's in Mechelen, en ben er echt super tevreden over. Heel vriendelijke mensen, ze liet me eerst bijna de hele winkel zien voor ik ging passen, en ze bleef maar kleedjes aandragen om te proberen. Als voorschot heb ik ongeveer een derde van de totale prijs betaald.veel pas-plezier!Kirsten
maxim's couture in mechelen is een keiharde aanrader: supervriendelijke mevrouw (zelfs als je zoals ik voor de goedkoopste kleedjes gaat - het ging tussen kleedje van 925 EUR en 1350 EUR en ze zei eerlijk dat ze het eerste mooist vond) - ze doen alles om het kleed naar je zin te maken zonder meerkost (bij mij jeukte er iets aan de jurk en ze hebben daar iets opgenaaid vanbinnen!! + 11 kg vermagerd en zonder verpinken of meerkost 2x verkleind) - altijd met de glimlach, echt supermensen!!! ik heb 12-tal winkels gedaan, ik weet dus waarover ik spreek :)succesKim
Heb ondertussen mijn droomjurk gevonden bij Maxim's Couture in Mechelen. Inderdaad heel goede service, heel toffe mensen! Bedankt voor de goeie raad!! groetjes, Kim