Terug naar overzicht
hey petra,zelf heb ik geen ervaring met de ceremoniemeester maar ik heb hier de website van valere peeters => www.valere-peeters.be wij hebben toevallig op de beurs in genk met hem staan praten (over de feestzalen in limburg) en ik vond deze eigelijk heel sympathiek en behulpzaam overkomen. ja kan mss eens polsen op deze site als mensen al ervaring met hem hebben.ps hij vroeg (zo zei hij op de beurs) 175 euro veel succes met de zoektocht
Hey petra,onze dag is reeds gepasseerd en wij hadden Valére Peeters als ceremoniemeester.Ik kan hem alleen maar aanraden,hij is op voorhand paar keer langsgeweest,om alles te bespreken,de avond voor de trouw is hij zelfs langs geweest om de das van mijn man te knopen!!De dag zelf heeft hij veel zorgen weggenomen,en hij valt niet op,hij is er maar hij houdt zich echt op de achtergrond,lost de problemen al op voor ze zich voordoen bij wijze van spreken.Grtz en succes
Ok ik heb contact gehad met hem. Hij komt volgende week langs. Dank u voor de tip :-)groetjesPetra
Hey PetraIk veronderstel dat je in Diepenbeek woont? Hier nog zo'n bruidje ;-) Wij trouwen trouwens ook in augustus (maar in Schoonbeek-Bilzen)! Wat hebben jullie al allemaal geregeld en in welke zaal trouwen jullie als ik zo nieuwsgierig mag zijn?GroetjesVera
Hey VeraJe mag me altijd mailen hoor :-)petra.schurmans@kcst.begroetjes