TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
liesbeth
1-8-2009
|
21-10-2008 18:07:09
Rumst, zaal Steenberg. Hele ruime en propere zaal
XxxxX
|
|
bart
1-7-2009
|
21-10-2008 18:34:54
Hey,
Ik ben in deze regio ook op zoek gegaan naar een zaal (woon immers in wilrijk). De mooiste zaal, was eveneens de mooiste zaal en die ligt in Waarloos (grens met kontich), Berkenhof. Ik zou deze zaal zeker gaan bezichtigen. We vonden dit eerst wat ver, maar de prijs (250 euro denk ik), de mooie zaal en voordelige prijs voor drank, trok ons over de streep. Je kan eveneens eens gaan zien in de Brug op de boomsesteenweg in Wilrijk. Dit was onze tweede keus maar deze zaal heeft geen ramen (donker dus) en de drank is er redelijk duur!
Groetjes
Imke
|
|
Sandra
|
21-10-2008 20:39:49
De Jachthoorn in Kontich (is toch Kontich daar dacht ik?) is wel mooi, maar vriendin van me heeft er ooit offerte laten maken en goedkoop was het niet!
groetjes
|
|
Ellen
2-5-2009
|
22-10-2008 10:46:06
bedankt voor de reacties, hier ben ik toch al wat mee vooruit.
Ook van de culturele dienst van Schelle heb ik wat adressen gekregen.
@Sandra: Mijn schoonzus is daar vorig jaar getrouwd en ik vond de receptie heel tof, gezellig en goed, maar eens aan het buffet ging het eigenlijk heel slecht, de service was niet goed, vlees was niet goed gebakken, vis was overgaar en er liepen enkele studentjes rond die het niet waard waren dat ze daar stonden. Bovendien is de Jachthoorn inderdaad niet goedkoop.
Ellen
|
|
Ellen
2-5-2009
|
6-11-2008 15:31:19
Bart,
Ook wij kozen voor Berkenhof!! Idd mooi, voordelig!!
|
|
dean
16-5-2009
|
10-5-2009 10:53:30
theadrome in wilrijk
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|