Terug naar overzicht
Hey,Wij trouwen ook op 20 december...Voorbereidingen verlopen goed, denk dat we zo ongeveer alles hebben (of in bestelling is). Wat we wel nog moeten doen: - een deel van de bedankjes afwerken (maak deze zelf, wou iets persoonlijks afgeven) - eens nadenken over de bloemstukjes voor op de tafels, maar hiervoor ga ik naar mijn buurvrouw, doet al jaren bloemschikken en heeft hele goede ideeën, zij gaat ook mijn bruidsboeket maken- hoezen huren voor de receptietafels (al hele tijd op het internet aan het zoeken, maar nog niet echt gevonden wat ik zoek. Bedrijven liggen meestal in Oost- of West-Vlaanderen en ben van Limburg)- misboekje is naar pastoor ter goedkeuring. Afhankelijk van zijn antwoord kunnen we deze beginnen maken ofwel opnieuw beginnen samenstellen :-(En voor de rest, tja, bijna elke dag valt er me nog wel iets te binnen dat ik nog moet controleren of doen. Dus, vrees dat we bezig blijven tot de dag zelf :-)En hoe ver staan jullie? Groetjes Tina
Hey,wij trouwen ook 20 december 2008, het is enkel voor de wet, dus geen voorbereidingen voor een kerkelijk huwelijk. ik moet ook nog op een idee komen qua bedankjes en de bloemstukjes voor op tafel zullen toch iets met kerst te maken hebben. hiervoor moet ik eens gaan rondneuzen in de bloemenwinkels.eigenlijk nog een vraagje: geef een trouwer een bedankje EN een later dan een fot met tekst 'bedankt'?groetjessaskia
Dag Saskia,Wij geven enkel de avond zelf een bedankje mee naar huis. Wij sturen achteraf geen foto meer. In onze families is het ook niet de gewoonte om achteraf ook nog eens een foto op te sturen. Er wordt gewoon telkens een bedankje meegegeven op de avond zelf... Meer wordt er niet verwacht. Als je wil kan je blijven geven, maar is een beetje zot van het geld hè. Als je je gasten 1x bedankt zal het ook wel goed zijn hè :-). Groetjes Tina
pieps,Wij trouwen de week erna!! 27/12/2008!!!bij ons is eigenlijk het meeste geregeld!!! dikke kus !!!