Nu Online
Momenteel zijn er 354 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

misboekje maken

21-10-2008 17:09:32
Graag had ik eens geweten hoe jullie je misboekje maken.
Maken jullie hetzelf of via een drukker.
Hoeveel betalen jullie bij de drukker?
En degene die hetzelf maken, doen jullie dit dan via words.

Groetjes

annelies

Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 408

Els

Meld misbruik21-10-2008 17:14:36

Hey!

Wij trouwen in een kleine gemeente, in een kleine kapel en verwachten niet zo heel veel volk... maar ja, zoiets kan je heel moeilijk inschatten.

Daarom kozen we voor 60 misboekjes, die we zelf hebben geprint.

Indien we dit via de drukker deden, kostte het €229!!! Let wel, we hebben een tekening in kleur op iedere bladzijde.

Het is ons niet gelukt van het te nieten, dus hebben we het gebonden met hetzelfde lintje als wat rond onze bedankjes zit.

Veel succes ermee!

Groetjes,
Els

www.elsenphilip.bruiloftsite.nl

Caroline M.
12-9-2009
 Meld misbruik22-10-2008 9:11:36

Wij zijn van plan om zowel de uitnodigingen als de misboekjes zelf te maken. We zijn er wel nog niet aan begonnen dus ik weet niet of het evident zal worden. Het misboekje zal gewoon op wit papier met zwarte inkt gedrukt worden, maar de voorkant en achterkant zullen een steviger bruin papier zijn. Het wordt bijeen gebonden met een strooien lintje. Ons huwelijk zal kaderen in een landelijke stijl met bruintinten.

Caroline
12/09/09

Elke
13-9-2008
 Meld misbruik22-10-2008 9:17:12

Ik heb mijn boekjes allemaal zelf gemaakt met Word. Ik had er 100 voorzien want iedereen had gezegd dat ze naar de mis kwamen. Tot die dag zelf. Ik heb nog 80 boekjes over.

AS
13-9-2008
 Meld misbruik22-10-2008 9:27:52

Wij hebben onze misboekjes zelf gemaakt via Word. Afgedrukt in zwart wit met een kaft die identiek was aan onze uitnodiging. Wij hadden 200 boekjes voorzien, via de drukker ging dit ons 950 euro kosten, in een copiecenter heeft het ons 200 euro gekost. Uiteindelijk 20 boekjes over.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...