Nu Online
Momenteel zijn er 401 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

alternatieve viering :Angela Masson

21-10-2008 22:03:15
Hoi iedereen, ik heb een telefoonnr doorgekregen van Angela Masson ivm het geven van een alternatieve viering. nu had ik graag geweten of iemand al ervaring heeft gehad met deze persoon en wat het ongeveer heeft gekocht. want blijkbaar hangt de prijs af van de voorbereiding maar heb toch graag een richtpijs wat ik kan verwachten.
ook welkom zijn eventuele plaatsen in limburg (hasselt,genk, sint truiden,..) voor het houde van een alternatieve viering. dank u !

kimberly
29-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1220

Ellen
2-5-2009
 Meld misbruik22-10-2008 10:51:08

Als je het goedkoop wil houden kan je best even kijken naar Het Altaarnatief = www.uvv.be

Wij hebben in elk geval al een afspraak gemaakt hiermee, ervaringen weet ik niet maar we zien wel hoe het loopt.

ellen
4-7-2009
 Meld misbruik22-10-2008 11:31:40

hey,

wij gingen onze viering doen met Ann Verlinden van het moment. dit kwam met alle voorbereidingen neer op een 350 euro.
we zijn al eens langsgeweest en tis echt een lieve dame. kortom een prachtig mens.
het kon echter niet doorgaan omdat er reeds een koppel op "onze dag" trouwde. ze heeft er echter alles aan gedaan om toch nog onze dienst te kunnen verzorgen, en ook nu nog kunnen we steeeds bij haar terecht.
We hebben nu echter gekozen voor een viering met het altaarnatief. van de vrijzinnige unie. dit is volledig gratis. onze eerste afspraak is in januari.

Ann heeft ook een website, je moet maar eens googlen.

groetjes ellen

Catherine
5-9-2009
 Meld misbruik2-3-2009 21:12:14

Haai,

Aangezien ik niet gedoopt ben, en mijn verloofde een kerkelijk huwelijk helemaal niet zag zitten, gingen wij op zoek naar een alternatieve viering. Door te googlen kwamen we bij de uvv terecht (unie van vrijzinnigen).
Ondertussen hebben wij ons eerste gesprekje achter de rug, en dit is zeer goed meegevallen. Ze helpen je echt om het allemaal heel persoonlijk te maken, wat ik op zich mooier vind dan al die afgezaagde tekstjes in de kerk. De dienst is trouwens gratis. Een probleempje was wel dat ze niet over een grote zaal beschikken (uvv in Antwerpen, geen idee of dat ergens anders ook zo is). Wij zijn gaan horen bij onze feestzaal, en die hadden daar helemaal geen probleem mee, want dat wordt blijkbaar veel meer gevraagd (ook via rent a priest of iets dergelijks).

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info