Terug naar overzicht
Binnenkort niet :) Wel op 12/09/09 in WiezeGroetjesKim
Wij trouwen in april voor de wet en op 11 juli voor de kerk in Lede.GroetjesKarenx
Wij trouwen op 01-08-2009 in Herzele en Sint-Lievens-Esse.We wonen wel in Burst, Erpe-Mere.Jullie?
Hoi,Binnenkort niet, maar wel op 19/09/2009 in Oilsjt, de stad van mijn dromen !!!GroetjesSofie
Hey,Wij trouwen 7 februari in Mere voor de kerk en in Denderleeuw voor de wet. Wij wonen sinds een jaar in Welle maar wilden graag voor de wet in aalst wonen omdat mijn vriend daar altijd woonde en we ook trouwe carnavalisten zijn en, hij naast zijn uren en een café werkt op de grote markt! maar aangezien we nu in welle wonen moeten we dus in denderleeuw trouwen en niet in Aalst!Groetjeswanneer trouw jij?
hey!wij trouwen heeeeeeeeel binnenkort, nog 45 dagen.......... op 6 december trouwen wij in berlare, en een weekje daarvoor op 29 december voor de wet in dendermonde!
oeps: 29 november
Wij trouwen op 4/07/09, voor de wet in Aalst en voor de kerk in Melle (ik ben afkomstig van Melle, maar we wonen in Aalst).Het feest zal doorgaan in Schoonaarde.