Nu Online
Momenteel zijn er 388 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidsjurk besteld

22-10-2008 10:34:01
Dag bruidjes!!
Gisteren ben ik kleedjes gaan passen en het was een echte voltreffer. Na 2 uur had ik gekozen en mijn kleedje gaat binnenkort in productie...
Ik ben naar boetiek maya gegaan in hemiksem en de service was super. je kon zoveel passen als je wilt en ze geven echt goede commentaren. De bazin is inderdaad wel wat grof soms tegen haar medewerksters maar ze weet echt waarmee ze bezig is en was super!
2 Mei heb ik mijn eerste pasbeurt en ik kijk er nu al naar uit!

Groetjes,
Valérie
08-08-09

Valérie
3-12-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 335

Ellen
2-5-2009
 Meld misbruik22-10-2008 10:48:43

Hey Valerie,

Ik wilde daar ook gaan kijken, vond het personeel op de beurs in Antwerpen al heel vriendelijk. Maar ik heb uiteindelijk gekozen voor een simpele jurk die gemaakt wordt door mijn grootmoeder.

btw: ben je van Hemiksem?

Ellen

Valérie
3-12-2009
 Meld misbruik22-10-2008 10:50:25

nee van antwerpen :-)

Ines
3-10-2008
 Meld misbruik22-10-2008 10:58:38

Hey Valérie,

Reken maar dat je jurk voor 100% in orde zal zijn. Mijn kleed (Cara van Marylise) kwam ook van daar en ik kan niet anders dan superenthousiast zijn.

Je zult er ongetwijfeld stralend uit zien!

Groetjes
Ines
reeds 19 dagen getrouwd

Nadia
6-6-2009
 Meld misbruik24-10-2008 11:04:06

Hé Valerie,

Ik heb mij kleedje vorige week ook bij boetiek Maya gekozen & besteld.
De service was er super !
Ik ben ook super blij!!
21 Maart is mijn eerste pasbeurt.
Groetjes,
Nadia

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...