Terug naar overzicht
helaba, wij trouwen ook die dag. van waar ben je?Antwoorden op je vraagje mogen ook naar mij doorgestuurd worden: valleke11@hotmail.combedankt,valerie08-08-09
Als je mij je e-mail adres geeft, zal ik je ons berichtje doorsturen.GroetjesElke05/09/09
leuke ideetjes zijn bij ons ook welkom!! wij trouwen op 07/08/09 dus ook midden in de zomer.sabinevanbecelaere@skynet.bebedankt,sabine
Ah ja, ik was vergeten mijn mailadres erbij te zetten: eveliennepien@hotmail.comik wil echt graag nu al met een origineel berichtje mijn familie en vrienden inlichten zodat ze de datum vrij houden!alvast bedankt!groetjesEvelien 08-08-09
hey, wij geven geen save the day kaartje. we sturen echter onze uitnodigingen in februari. Zo zijn de feestdagen achter de rug en is er terug iets om naar uit te kijken. groetjes ellen
Wij trouwen op 01/08/2009 dus ook ongeveer dezelfde periode! Wij hebben een website gemaakt en die aan iedereen mondeling doorgegeven, ook aan familie en zo hebben we al gezegd dat het op 01-08 is... dus ik denk dat de meeste het ondertussen wel weten. Toch denk dat het nog steeds belangrijk is onze uitnodigingen op tijd te versturen... volop vakantieperiode, ook bouwverlof enzo... Maar februari vind ik toch wat vroeg... Ik dacht rond 1 mei.Wat doen jullie?GroetjesLien
Hey,net als bij blijkbaar zo velen, ben ik ook wel geïnteresseerd in de tekstjes... Wij trouwen op 17/07/2010, dus ook nog een tijdje... Graag op els.verstichel1@telenet.beBedankt!!!
Wij hebben een filmpje gemaakt (onze kids hebben de aankondiging gedaan) en dat op youtube gezet. Daarna aan iedereen die er al zeker bij moet zijn een link naar het filmpje gestuurd. Ontzettend veel goede reacties gekregen.Groetjes,Cindy(wij trouwen op 28-08-09)http://nl.youtube.com/watch?v=dc0h7W5o77Y voor degenen die eens willen kijken - je hebt wel geluid nodig