Terug naar overzicht
Hoi Mieke,Sorry maar hiermee kan ik je niet verderhelpen. Ben zelf hopeloos op zoek naar een mooie tekst en onze grote dag is binnen 9 dagen. Dus als er hier een goede ziel is die ons wil verderhelpen. (mijn e-mail: aveltens@hotmail.com)Laat ons hopen.Groetjes,Ann
Hey Mieke,Ik heb er alvast twee. Ik heb er thuis nog een 5tal dus als je wilt stuur ik ze je straks door.Hier zijn er alvast twee:1)Wilt u hier een tekstje voor ons opschrijven,dan zult u ons altijd in onze gedachten blijven...........2)Dit is het momentLiefde die zich uitDromen worden waarDe toekomst onbekendSamen zetten we de stap vooruitNaar een leven met elkaarAls je echt van iemand houdt, iemand alles toevertrouwt. Eén die echt weet wie je bent, ook je zwakke plekken kent. Die je bijstaat en vergeeft, één die “naast” en “in” je leeft. Dan voel je pas wat leven is en liefde geven is.Alvast veel succes en laat maar weten of je er nog nodig hebt...Ann
Hey Ann,Kan je mij die andere tekstjes ook doormailen: sophie.lauwers@pandora.beWij trouwen binnen 8 dagen en heb ook nog geen tekstje!Bedankt!Groetjes,Sophie (02/07/'05)
Hey Ann,Zou je mij die andere tekstjes ook kunnen mailen. Nog 7 dagen te gaan en heb ook nog geen tekst....Bedankt alvast!Freya.bollaert@telenet.be
hier nog een geïnteresseerde...leenhuybrechts@hotmail.comHeel erg bedankt hoor!groetjes
Hallo Ann,Kun je mij die andere teksten ook eens doormailen? famrobbe@hotmail.comDank u wel.