Terug naar overzicht
Hoi, als je nu 2-3 maand zwanger bent zal je ten laatste eind mei bevallen toch? Dan heb je nog 7 maanden voor je huwelijk om een kleed te gaan zoeken. Dat is in feite genoeg hoor om te bestellen. Ben je liefst 100 % gerust dan zou ik nu zo snel mogelijk gaan, voordat je buikje gaat groeien.. En dan al bestellen..groetjesEllen
nog iets vergeten!! Gefeliciteerd met je zwangerschap!!!! geniet ervangroetjesEllen
proficiat!Ik zou wachten tot na je bevalling, want anders gaat het moeilijk zijn om te passen... Als je een 5tal maand voor je trouwdag een kleed koopt, ben je normaalgezien wel op tijd... Ofwel snel zijn, en nu al modellen passen, en hopen dat je na je zwangershcap snel terug op gewicht bent...
Ofwel kies je 't nu al (nu je je er een beeld kan van vormen zonder buikje) en ben je veeeel te vroeg :-)Ofwel wacht je tot het voorjaar 2009, maar dan kan je je kleed nooit aanhebben of inbeelden zonder buik...En wachten tot mei zal misschien iets te krap worden.Mss best even bevragen in de bruidswinkel van je keuze!Oja, proficiat hé! Zowel met jullie huwelijk als jullie zwangerschap... super!
Eerst en vooral: dikke proficiat met je zwangerschap! Wij zijn op 1 december 2007 getrouwd, en we zijn half september 2007 een trouwkleed gaan kiezen. Dus, je kan gewoon wachten op die nieuwe collectie en wel de winkel op voorhand vragen of het nog mogelijk is. Bij mij was er alleszins geen probleem!
ik zou ook wachten. al die paniek van die 6 maanden op voorhand zijn voor je kleedje.. ik ben op 22/09/08 ten huwelijk gevraagd en we trouwen op 06/02/09. ben vorige week naar LaSposa in Roeselare geweest voor een kleedje en dit weekend beslis ik. 3,5 maanden op voorhand dus. alle kleedjes die ik graag zag, waren geen probleem voor deze korte termijn voor bestelling (ik moest natuurlijk niet te heel lang wachten met beslissen).ik denk dat je veiliger speelt om te wachten tot september, dan zal het kleedje meer passen bij je lichaam. nu verandert je lichaam nog zoveel met de zwangerschap (dikke proficiat). wij trouwen zo vlug omdat we ook heel graag kindjes willen!vele groetjes en geniet ervan!herlinde