Nu Online
Momenteel zijn er 312 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kleed passen en zwanger

22-10-2008 14:16:02
Hoi,

Mijn vriend heeft mij een dikke maand geleden ten huwelijk gevraagd. Onze trouwdatum is al vastgelegd (5/12/2009).

Maar ons geluk kan blijkbaar niet op, want onze huisarts heeft mij verteld dat ik 2 tot 3 maanden zwanger ben. Wat een verrassing! We hebben besloten de trouw toch op de vooropgestelde datum te laten doorgaan.

Maar wanneer zouden jullie een kleedje gaan kopen dan?

Groetjes

Inge
4-2-2017
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 660

Ellen
23-5-2013
 Meld misbruik22-10-2008 14:55:48

Hoi, als je nu 2-3 maand zwanger bent zal je ten laatste eind mei bevallen toch? Dan heb je nog 7 maanden voor je huwelijk om een kleed te gaan zoeken. Dat is in feite genoeg hoor om te bestellen. Ben je liefst 100 % gerust dan zou ik nu zo snel mogelijk gaan, voordat je buikje gaat groeien.. En dan al bestellen..

groetjes

Ellen

Ellen
23-5-2013
 Meld misbruik22-10-2008 14:56:40

nog iets vergeten!! Gefeliciteerd met je zwangerschap!!!! geniet ervan

groetjes

Ellen

veerle
1-2-2009
 Meld misbruik22-10-2008 14:56:47

proficiat!

Ik zou wachten tot na je bevalling, want anders gaat het moeilijk zijn om te passen... Als je een 5tal maand voor je trouwdag een kleed koopt, ben je normaalgezien wel op tijd...

Ofwel snel zijn, en nu al modellen passen, en hopen dat je na je zwangershcap snel terug op gewicht bent...

Lien
1-8-2009
 Meld misbruik22-10-2008 14:58:16

Ofwel kies je 't nu al (nu je je er een beeld kan van vormen zonder buikje) en ben je veeeel te vroeg :-)
Ofwel wacht je tot het voorjaar 2009, maar dan kan je je kleed nooit aanhebben of inbeelden zonder buik...
En wachten tot mei zal misschien iets te krap worden.
Mss best even bevragen in de bruidswinkel van je keuze!

Oja, proficiat hé! Zowel met jullie huwelijk als jullie zwangerschap... super!

Karolien
1-12-2007
 Meld misbruik22-10-2008 16:29:30

Eerst en vooral: dikke proficiat met je zwangerschap! Wij zijn op 1 december 2007 getrouwd, en we zijn half september 2007 een trouwkleed gaan kiezen. Dus, je kan gewoon wachten op die nieuwe collectie en wel de winkel op voorhand vragen of het nog mogelijk is. Bij mij was er alleszins geen probleem!

herlinde
1-3-2009
 Meld misbruik22-10-2008 20:09:02

ik zou ook wachten. al die paniek van die 6 maanden op voorhand zijn voor je kleedje.. ik ben op 22/09/08 ten huwelijk gevraagd en we trouwen op 06/02/09. ben vorige week naar LaSposa in Roeselare geweest voor een kleedje en dit weekend beslis ik. 3,5 maanden op voorhand dus. alle kleedjes die ik graag zag, waren geen probleem voor deze korte termijn voor bestelling (ik moest natuurlijk niet te heel lang wachten met beslissen).
ik denk dat je veiliger speelt om te wachten tot september, dan zal het kleedje meer passen bij je lichaam. nu verandert je lichaam nog zoveel met de zwangerschap (dikke proficiat). wij trouwen zo vlug omdat we ook heel graag kindjes willen!
vele groetjes en geniet ervan!

herlinde

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...