Terug naar overzicht
hey, ai. goedkoper en in europa blijven. het zijn tegenstrijdigheden he. persoonlijk vind ik griekenland nogal duur. hangt ervan af wat je zelf wil he. wil je ook uitstappen maken, het land verkennen, auto huren... of enkel zwembad, zee en eten. als je wat specifieker bent per land kan ik wel helpen denk ik. groetjes ellen
ikzelf heb dezelfde vraag én dezelfde periode ;)wij trouwen zelf 23 mei.. jullie?Ik heb gisteren gekeken op een betaalbare site.. WWW.D-reizen.nl Je kan er al reeds reizen boeken voor mei en juni. En mooie prijzen met vlucht bij!! En ook vanuit brussel wat natuurlijk ook belangrijk is.groetjesEllen
HalloWij verkiezen een zon, strand, zee vakantie. Lekker uitrusten en af en toe eens een uitstapje. Joke
Wij trouwen op 30 mei 2009, een weekje later dus :-) Ga zeker wel eens een kijkje nemen op die site.Groetjes Joke
Hallo,Enkele jaren geleden zijn wij naar Kos geweest, een redelijk klein Grieks eilandje.Van prijs viel dit toen echt goed mee. Er zijn wel heel leuke dingen te zien (vonden wij alleszins). Voor deze uitstapjes was het heel leuk om een scooter te huren (al een belevenis op zich) en dit is natuurlijk goedkoper dan een auto.Veel plezier met het vinden van een reisgroetjesLeen
hallo,Wij zijn twee jaar geleden op reis naar Kos geweest voor 10 dagen. Een héél leuk stadje en genoeg bezienswaardigheden. Voor de meeste moet je wel de boot op, maar wij vonden dit leuk. De vulkaan en het sponzeneiland moet je zeker bezoeken, is de moeite waard! 10 dagen was voor ons net voldoende om excursies te doen en nog een beetje te relaxen op het strand of aan het zwembad. Als ik je een hotel mag aanraden: kies dan voor Ramira beach. Ik heb nog nooit is zo een verzorgd hotel gezeten en ook het eten was er heel lekker. Je kunt voor een all-in formule kiezen.Hopelijk vinden jullie een leuke locatie om op huwelijksreis te gaan! wij vertrekken in maart naar Mexico. Kijk er enorm naar uit en het zal er vlug zijn hé.Groetjes,Dorienreeds 18 dagen getrouwd
Hey,ikzelf ben 3 jaar geleden eveneens naar Kos geweest en vind dit echt een aanrader. MAAR Zakynthos heeft echter helemaal mijn hart gestolen. Dit eiland is nog niet zo heel bekend bij vele reizigers, maar zeker de moeite waard !! De mooiste blauwe grotten (en ik heb er al veel gezien), uitstap naar eiland Kefalonia (wondermooi), gezellig maar niet te druk, schildpadden, wrak van schip, ...
HoiWij deden vorig jaar een combinatie Kreta-Santorini. Santorini is echt een superromantische bestemming!! En goed betaalbaar.Wij willen als huweljksreis ook eens een verdere bestemming: we dromen van een safari in combinatie met een strandvakantie. Maar de combinatie met het huwelijk zal wat te kostelijk zijn, vrees ik. We gaan de reis daarom uitstellen naar 2010. En vlak na ons huwelijk zouden we dan een weekendje of zo plannen om toch een leuk extraatje te hebben.
Hoi Joke,wij zijn de afgelopen jaren in Rhodos en in Fuerteventura geweest, dit zijn beide geweldige bestemmingen!! Op onze site staan enkele foto's: jurgenenliese.bruiloftsite.nl!Groetjes,Liese
Wij zijn vorig jaar in juni naar Egypte geweest. Een echte aanrader. 't Was er heel warm, maar volgens ons nog te doen. We kunnen wel allebei goed tegen de warmte. Ik denk dat mei nog goed te doen is qua warmte. We zaten wel aan de kust en deden uitstappen naar het binnenland. Het binnenland die periode van het jaar is waarschijnlijk al warmer, alhoewel vrienden van ons die periode al een nijlcruise hebben gedaan en ze hebben niet geklaagd van de warmte. Dus Egypte mss toch nog eens overwegen????
Lanzarote zou ik niet doen. Weinig te zien en niet zo'n mooi landschap..