Terug naar overzicht
hoi!!Wij trouwen ook op 24/10/09...voorlopig zijn we er écht nog niet mee bezig...de zaal ligt vast en dit lijkt me momenteel voldoende...of ben ik fout? Wat hebben jullie al gedaan? Best wel spannend eigenlijk!!
Hoi!Amai... de dag dat jullie trouwen, hebben wij onze eerste huwelijksverjaardag! :-)))Voor ons is dus zaterdag dé grote dag!Geniet nog maar lekker intussen, want wat we nu al weten: de tijd vliegt!!!Succes ermee,Elswww.elsenphilip.bruiloftsite.nl
Bij ons ligt de zaal, het gemeente huis en de kerk al vast. Op 8 november ga ik mijn kleed kiezen. Ze hebben mij dit aangeraden omdat nu de nieuwe collecties uitzijn. Met de rest gaan we ook een beetje wachten, maar ik wil echt niet wachten tot op de laatste moment om alles te beslissen. Bij ons is er nog een beetje extra regelwerk omdat wij in West-Vlaanderen trouwen (wij wonen hier), maar doordat ik oorspronkelijk van de provincie Antwerpen ben, moet mijn familie van daar komen. We moeten zorgen voor vervoer voor al mijn tantes, nonkels, neven en nichten en ook voor overnachting voor diegenen die dit wensen.