Terug naar overzicht
oeps typfoutje: huwelijksreis
Hey Ellen,De iberostar hotels en Riu hotels zijn meestal wel dik in orde. Ook een beetje afhankelijk van waar je wil zitten. Ik zat bijvoorbeeld in de Iberostar Playa de Muro village, supergoe maar eigenlijk ni echt schitterend gelegen.De drukkere plaatsen zijn Playa de Palma, El Arenal,...Tips qua reisbureau kan ik je moeilijk geven omdat ik daarin bevooroordeeld ben, want ik heb zelf een reisbureau ;)groetjes en véél succes!Cindywww.kenencindy.bruiloftsite.nl
Ik ben es in mallorca op vakantie geweest,via neckermann,er zijn meerdere bureaus die dit aanbieden.Een zeer mooie plaats is c'an picafort,dit ligt bovenaan in Mallorca.
dag Ellenkijk eens op www.vakantiereiswijzer.nl daar kan je reviews lezen van mensen die er geweest zijn, alle hotels etcdoen wij ook altijd voor we ergens boekenwij zaten in Riu Cala d'orheel mooi , net aan de baai waar je heerlijk kon zwemmenhet kleine stadje was op 5 min wandelen , en daar zijn hele toffe bars voor coctails te drinken, super goed verlof gehadgroetjeschristel