Terug naar overzicht
hallo!wij houden het ook bij Parijs. ik heb de stad nog nooit gezien en 't is niet ver. wij gaan 2 nachten, 3 dagen. ik heb via weekendesk.com geboekt (de bongo-bonnen). je kan daar je periode aanklikken je land en stad.. kom je bij parijs terecht. ik heb gekozen voor "romantisch parijs", je hebt 12 verschillende hotels met verschillende prijsklasses. ik denk prijs/kwaliteit prima selectie!leuk dat jullie ook Parijs kiezen. het hoeft niet altijd ver te zijn he ;-)wij zien het als... bekomen van de grote dag en nagenieten met ons tweetjes, al wandelend door de straten van Parijs!
Parijs is een echte aanrader. Een paar jaar terug zijn wij voor een dag of 5 naar Parijs geweest. Echt de moeite. We kregen toen reactie's van zolang in een stad... Maar we hebben onze tijd zeker nodig gehad en dan hebben we nog belange na niet alles gezien. Op voorhand research doen naar wat je wil zien is zeker een aanrader. Een hotel dicht bij een metrostation waar veel metrolijnen kruisen is ook heel gemakkelijk. Opgepast de metro sluit 's avonds. Wij zijn zo eens gestrand in een metrostation, we hebben dan de taxi maar genomen, maar dit viel nog goed mee van prijs. Veel plezier!
wij zijn net terug van onze 3daagjes honnymoonen in Parijswij hedden een klein hotelletje aan st lazare was heel goed bereikbaar met t openbaar vervoer en te voethebben niet achter een bruidssutte gevraagd omdat dat voor ons niet belangrijk was (een bed is een bed) :)wij hebben gekozen voor kamer en ontbijten alles was supper in orde (ontbijt op kamer mogelijk)voor verdere info : alleenvanmij@live.be