Terug naar overzicht
Hey! Dag Els!Idd leuk om iemand te vinden die niet binnen dit en een half jaar trouwt.Wij hebben meerdere redenen om het in 2010 te doen. Ten eerste zijn we dan precies 10j samen, dag op dag. Ten tweede hebben we dit jaar het lentefeest van onze oudste zoon gevierd, volgend jaar is het aan de tweede, in 2010 dan trouwen en nog een jaartje later is het ons dochtertje haar lentefeest. Dus we hebben nog wat feesten te doen zoals je ziet.Wat ligt er bij ons al vast? De dj en volgende week gaan we de zaal bevestigen, Zandberghoeve in Oedelem. Dan denk ik dat we ook nog de fotograaf gaan boeken, zodat we tegen nieuwjaar de belangrijkste zaken geregeld hebben. Alle, alvast veel plezier bij de voorbereidingen en proficiat met je verloving!Tot laterNatalie
wow en ik dacht dat wij laat waren met onze 17/04/2010 :)blij om te zien dat dat niet zo is Veel plezier!
Beste Els,Proficiat met je keuze feestzaal..prachtige warme zaal,enorm lekker eten,vlotte bediening,enorm vriendelijk personeel,je bent er geen nummer, wij komen er enorm veel...kennen de uitbaters heel goed,mag ik jullie nog een gezellige voorbereiding naar het feest toewensen,Mvg Dierk Van Paemelen www.studiohappymusic.be
Hi Els,aangezien je zo'n lange voorbereidingsperiode hebt, kan je misschien ook genieten van het andere forum ik-trouw.org (maar misschien ken je dit al...).Groetjes