Nu Online
Momenteel zijn er 272 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

@Natalie 17.07.2010

22-10-2008 19:44:52
Dag Natalie!
Wij trouwen ook op 17/7/'10!!! Tof om eindelijk iemand tegen te komen die op dezelfde dag trouwt! Hoe zit het met jullie voorbereidingen? Wij hebben al een feestzaal en fotograaf vastliggen (Salons Caipirinha en ArtXpo).
Groetjes,
Els

Els
17-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 377

Natalie
17-7-2010
 Meld misbruik22-10-2008 22:59:35

Hey! Dag Els!

Idd leuk om iemand te vinden die niet binnen dit en een half jaar trouwt.

Wij hebben meerdere redenen om het in 2010 te doen. Ten eerste zijn we dan precies 10j samen, dag op dag. Ten tweede hebben we dit jaar het lentefeest van onze oudste zoon gevierd, volgend jaar is het aan de tweede, in 2010 dan trouwen en nog een jaartje later is het ons dochtertje haar lentefeest. Dus we hebben nog wat feesten te doen zoals je ziet.

Wat ligt er bij ons al vast? De dj en volgende week gaan we de zaal bevestigen, Zandberghoeve in Oedelem. Dan denk ik dat we ook nog de fotograaf gaan boeken, zodat we tegen nieuwjaar de belangrijkste zaken geregeld hebben.

Alle, alvast veel plezier bij de voorbereidingen en proficiat met je verloving!

Tot later
Natalie

Rowin
17-4-2010
 Meld misbruik23-10-2008 10:49:50

wow en ik dacht dat wij laat waren met onze 17/04/2010 :)

blij om te zien dat dat niet zo is

Veel plezier!

dierk

Meld misbruik23-10-2008 20:01:21

Beste Els,

Proficiat met je keuze feestzaal..prachtige warme zaal,enorm lekker eten,vlotte bediening,enorm vriendelijk personeel,je bent er geen nummer, wij komen er enorm veel...kennen de uitbaters heel goed,mag ik jullie nog een gezellige voorbereiding naar het feest toewensen,Mvg Dierk Van Paemelen www.studiohappymusic.be

Diane
16-5-2009
 Meld misbruik24-10-2008 15:53:42

Hi Els,
aangezien je zo'n lange voorbereidingsperiode hebt, kan je misschien ook genieten van het andere forum ik-trouw.org (maar misschien ken je dit al...).
Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...