Terug naar overzicht
ga eens zoeken op ebay of marktplaats zelfs de koopjeskrant daar ga je denk ik meer geluk hebben dan hier, je kan ook naar verschillende 2de hands zaken gaan soms vind je het daar wel eens, vroeger was er ook een winkel in brussel die voor geen geld kleedjes hadden maar weet niet of die er nog is TATTIE of zoiets, kon je indertijd nog voor 1000bfr. kleedjes krijgen, kringloopwinkles afbellen.alle ja ik zeg maar iets he maar ik denk dat je daar eerder chance gaat hebben.sylvia
Hoi Laila,Welke stijl en maat?
Hey Laila,Ik verkoop mijn trouwkleed voor 300 EUROHet is van het merk Linea Raffaelli.Ik ben 1.65 en maat is 42Het is een rood kleed.En wij zijn getrouwd 2/8/8U kunt mij mailen voor foto sheidigermeys@hotmail.com
Bedankt allemaal voor de reacties.Voor Veerle, ik ben 1m68 en heb van maat 40.Ik ben wel op dieet dus hopelijk graak ik terug in een 38 :-)groetjes
Hoi LailaMocht je tot 500€ willen gaan dan heb ik wel eentje voor je, hebben dezelfde maten en is er eentje van linea rafaelli van vorig jaar in de kleur ivoor. Habb er heel leuke reactie's op gekregen.De nieuwprijs van men kleedje was 1903€ vandaar dat ik ook niet minder dan 500€ kan gaan.groetjes Kelly
Hallo Kelly,Kan je enkele foto´s doorsturen?mijn mailadres is laila_verryt@hotmail.comBedankt hégroetjes
Hallo LailaIk heb je gemaildgroetjes Kelly
Hey, ben vorige week in Aken gaan kijken op aanraden van een collega. Heb daar een NIEUW kleed van 300euro. De prijzen liggen daar veel lager! Denk wel niet dat het een merk is, maar dat vind ik niet belangrijk. Het zat prachtig, dat was het gewoon! Eind febr moet ik terug gaan passen, en dan nemen ze het bovenstukje in (was iets te ruim) dus dezelfde service als bij nieuwe kleren hier! Wij dachten dat een kleed minstens 1000euro kostte, dus echt met een fijn gevoel teruggekeerd omdat het zo 'goedkoop' was! PS: Wij spreken amper Duits :)
hoiik verkoop het mijne voor 300is van dit jaarhoepelrok en handschoenen zitten bijis echt droomkleedvoor fotos mail mevanessa.van.de.putte@telenet.begroetjes vanessa
aan Caroline:Heb je misschien ook een adres van die bruidswinkel in Aken? Groetjes Evelieneveliennepien@hotmail.com