Terug naar overzicht
Hey Kelly, bedankt voor je antwoord.We zitten nog maar in de eerste fase van ons trouwprojectje dus een zaal hebben we momenteel nog niet :) we gaan zeker eens kijken naar dj partysound, bedankt voor de tip.Voor de praatpaal vond ik hier iets:http://www.depraatpaal.be/ kost wel 425 euro om hem in Vlaams-Brabant te krijgen, maar het lijkt me wel een heel origineel souvenir! Rowin
Hoi Rowin,kijk eens bij www.djivan.eu ..Hij was onze dj en we waren SUPERtevreden!! Onze gasten praten er nu bijna vijf maand later nog over!!!! Bovendien is hij heel enthousiast en speelt echt met hart en ziel. Met een passie voor muziek! We hadden op voorhand veel schrik omdat we de afgelopen trouwfeesten soms de verkeerde dj hadden zien draaien met een lege dansvloer en gezaag van de gasten als gevolg. Maar echt waar.. het was super. Voor ons hoefde die "klassieke" trouwfeestmuziek ook (alsook geen laura lynn, frans bauer en andere meezingers niet). Maar gewoon muziek waar iedereen van kan genieten zonder in extreme te vallen. En Ivan heeft echt naar ons geluisterd! En de liedjes die we zeker niet wilde zijn niet gespeeld geweest. Buiten "lac de connemara". We wilden dat eerst niet, maar er waren zoveel mensen gaan zagen bij hem dat ik uiteindelijk wel heb toegestemd :-). En daar heb ik vandaag nog altijd geen spijt van. Want bij ons zwaaien ze niet met de zakdoeken maar danst iedereen in een rondje en begint op en neer te springen!! Ze hebben ons zelfs in de lucht genomen toen. Onvergetelijk :-) Je kan de foto's van onze fuif terugvinden op www.davidenilka.be (de laatste foto's)...GroetjesIlka
Hallo,ik speel op uw feest voor een vaste prijs met een standaard lichtinstallatie en met inbegrip van alle overuren.prijs is 300 euro.meer info op www.djmarc.be of 0478694419 .
Hoi!Bij ons speelde discobar C-duction (DJ Gregge) en ik moet zeggen - ook aan de reacties van onze gasten te merken - het was een supergoeie avond. Superprofessioneel, maar toch erg flexibel! Ik kan er echt niets slecht van zeggen...Je moet zelf maar eens kijken op www.c-duction.be Ohja, ze zijn van omgeving Halle.Met liefs!
Rowin,Jullie weten duidelijk precies wat jullie willen op jullie feest, dat maakt het er voor de dj alleen maar makkelijker op, echter maakt het, het selecteren van de juiste dj iets minder eenvoudig.Praat daarom alles eens goed door met jullie mogelijke kandidaten ... de basis zullen de meesten wel kunnen bieden, de specialekes, metal/techno/zwaardere stubru toestanden zal niet iedereen kunnen bieden. En dat kom je in een gesprek al snel genoeg te weten.Succes met jullie zoektocht.cheers, dj LeBart
Wij hadden Bizz Music en waren super tevreden. We kenden de DJ reeds van een nieuwjaarsparty dus we wisten dat die voor een héél breed publiek kan spelen. In de voorbereidende gesprekken kan je je voorkeur van muziek laten weten. Iedereen vond ons feest super geslaagd!Meer info www.bizzmusic.be Katleen
Wij hadden Dj Stong uit Oetingen, krak van een dj;