TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
nathalie
|
23-10-2008 11:42:44
hallo, mijn kleedje is van de modeca collection en kost net geen 1100 euro. Je hebt echt al mooie kleedjes van rond de 1000 euro , je gaat daar zover in als je zelf wilt. grts
|
|
Sophie
|
23-10-2008 11:46:45
Hoi Kim,
Er zijn wel degelijk enkele winkels waarvoor je net geen duizend euro betaald voor een kleed. Je kunt je altijd eens gaan informeren (zo heb ik in oostende een mooi kleed gezien voor 800 euro)
Zelf gaat mijn moeder mijn kleed maken. Het is persoonlijk en natuurlijk ook een stuk goedkoper.
Veel succes in je zoektocht
Sophie 31/10/2008
|
|
sylvia
9-5-2009
|
23-10-2008 12:08:30
Hallo, ik betaal 1059€ voor mijn kleed, hoepel, bolerojasje en ondergoedkorsette voor eronder natuurlijk, bovendien heb ik een grote maat waar je ook vaak voor bij betaald. Dus gewoon goed zoeken dan kom je wel wat tegen voor minder dan 1000€ ik laat mijn jurk op maat maken en helemaal naar mijn zin ik vertrek dus niet van een bestaand model wat ze eerst bestellen om het dan op mijn maat te maken, ik ga er wel voor naar Nederland (utrecht bij anastasia)vind je ook op internet http://www.anastasi.nl het is dus wel een eindje rijden maar op 6 tot 9 weken heb je jurk, ze is erg lief en heeft een super talent.Bovendien als je zegt dat je een heel eind moet rijden zijn 2 keer komen goed maar als je er niets mee inzit mag je natuurlijk ook vaker je moet wel een afspraak maken want ze heeft het ontzettend druk, en zeker dus niet uitsellen. groetjes sylvia
|
|
Inge
24-4-2009
|
23-10-2008 12:31:43
Hey,
www. cestmoi-bruidsmode.nl Volgens deze site heb je echt betaalbare kleedjes. Ik heb volgende week een afspraak. Dan heb je wel geen merk-kleed, maar voor mij is dit niet belangrijk.
groetjes Inge 25/04/2009
|
|
Ellen
23-5-2013
|
|
|
Daphne
20-9-2008
|
23-10-2008 13:21:27
Mijn budget was ongeveer 800 euro en uiteindelijk heb ik een kleed gekocht van 440 euro. Ik vond het sowieso een mooi kleed en het prijskaartje maakte het nog aangenamer (was 550 euro met 20% korting). Ik heb mijn kleed gekocht bij Jagré. Ze hebben daar kleedjes van 500 euro tot 4000 euro en heel goede service. Ik weet dat ze bij Claire de Femme enkel kleedjes hebben onder 1000 euro, maar ik ben daar zelf niet geweest. Al hun modellen mét prijzen staan op internet. Verder heb ik bij Le Chapeau en bij Pierre Yves ook kleedjes gepast van onder de 1000 euro. Dat van bij Le Chapeau was zelf eentje van Mariées de Paris (iets goedkopers collectie van Cymbeline)en van Pronovias (wel een eenvousig model). Dit zijn wel allemaal de prijzen zonder verstellingen. Groetjes, Daphne
|
|
Daphne
20-9-2008
|
23-10-2008 13:40:57
Kijk ook eens naar de website van Julia Rosa (www.julia-rosa.com ). De prijzen van de kleedjes liggen er tussen 800 en 1200 euro. De winkel is wel net over de grens in Nederland. Groetjes, Daphne
|
|
Vera
22-8-2009
|
23-10-2008 14:24:31
Hey Kim, Ik weet niet of dit voor jou een optie is, maar je kan ook een tweedehandskleedje kopen.
|
|
Gwen
25-4-2009
|
23-10-2008 14:56:52
Dag Kim,
Mijn kleedje komt van Couture Anny in Gent. Ik betaal 698 euro voor kleed, stola én alle verstellingen. Ze heeft wel redelijk wat kleedjes onder de 1000 euro, hoor. Mijn kleedje is van het merk Tomy Mariage en staat op de website van www.coutureanny.be (bustier, bij model met de lange witte handschoenen). Succes met je zoektocht! Ik wilde ook zeker geen 1000 euro betalen voor mijn kleed! Ik vind dat je dat idee in je hoofd moet houden, zodat je misschien aan andere dingen wat meer geld kunt uitgeven. Anders weet je echt niet meer waar het stopt...
Groetjes, Gwen
|
|
Veronique
15-5-2009
|
23-10-2008 16:44:32
Hoi
Deze morgen ben ik bij Couture Ann in Aalst geweest en daar vind je ook kleedjes onder de 1000 euro. Ik heb gelijk een afspraak gemaakt voor volgende week. Ze heeft al me mooie jurken laten zien van Leijten Creations en die beginnen al op 600 euro (ik heb zelf ook een budget waar ik wel kan maar niet wil van afwijken). Voor wie op zoek is naar bruidskledij in de regio Oost-Vlaanderen, ga eens langs bij Anneke, het is een superlieve dame waar je direct op je gemak bij bent. Wat je ook kan doen is niet voor de traditionele bruidjurk gaan maar avondkleding, die kunnen een pak lager liggen in prijs.
Neem ook eens een kijkje op de website van Merrie Mie. Is een bruidswinkel in Nederland (Vlissingen) die ook aardig geprijsde jurken hebben.
Veel succes Groetjes
|
|
Kim
2-5-2008
|
23-10-2008 16:50:04
dag naamgenootje,
Je moet niet opgeven, mijn kleedje kostte 925 EUR en kwam uit een échte bruidswinkel, met jurken tot 4000 EUR of zo: Maxim's Couture.
Ik heb vanalles geprobeerd om het budget laat te houden en mijn bevindingen zijn de volgende: - 2ehands: kruipt veeeeel tijd in en moeilijk om dan exact naar jouw maat te maken - www. cestmoi-bruidsmode.nl en andere: A F Z E T T E R S!!! echt waar, ik ben naar Nederland gereden en het is vreselijk wat ze doen: ze zeggen "kleedje kost 500 EUR" maar terwijl je er zit telt alles door: "ach, ja, je moet wel een rok eronder dragen, da's dan 100 EUR", en "die handschoenen zijn verplicht erbij te nemen, 50 EUR", naar jouw maat maken kost geld, strijken kost geld, ... ik berekende dat mijn jurk uiteindelijk toch ook 1.200 EUR zou kosten - winkels als Jagré e.d.: idd goedkoper MAAR dat zie je overduidelijk aan de kwaliteit. Ik ben iets molliger en dan waren al die kleedjes echt lelijk bij mij... ik zou dit wel gekozen hebben als ik slanker was! - gewone dure bruidswinkel binnenstappen en zeggen dat je budget maximum 1000 EUR is: vriendelijke madammen helpen je als elke andere klant en er bestáán echt van die jurken - je krijgt dezelfde service (bij mij 3x aangepast omdat ik 10 kg ben verloren :)) - je voelt je een prinses en toch is het niet super duur!! - je hebt echt wel verschillende keuzes nog, hoor
conclusie (wat mij betreft dus toch): gewone winkel binnengaan en niet bang zijn om te durven vragen naar de goedkopere modelletjes... (maxim's couture in mechelen écht een aanrader)
succes ermee!
groetjes Kim
|
|
Kim
2-5-2008
|
23-10-2008 16:51:52
ik vergat nog te zeggen dat die jurken bij Cestmoi en co niet eens goeie kwaliteit zijn, je koopt beter hier in België een marylise in een bruidswinkel waar je écht geholpen wordt dan dat je naar Ndl rijdt omdat het "maar 500 EUR" zou kosten!!!
|
|
sarah
18-7-2008
|
23-10-2008 17:05:07
Ik denk dat veel bruidswinkels wel iets hebben dat in je budget past hoor. Toen ik op zoek ging naar een kleedje vroegen ze steeds eerst wat mijn budget was.
Grtz
|
|
an
9-5-2009
|
23-10-2008 18:05:24
hey, Wij zijn van lommel en ik kocht mijn kleed in eindhoven in de outlet-shop van an&john het is een kleed van 1500€ mr doordat het uit de collectie van vorig jaar komt betaalde ik minder dan de helft veel succes in uw zoektocht grtz
|
|
Vera
22-8-2009
|
23-10-2008 20:24:27
Hey An, welke merken hebben ze in die outletwinkel?
|
|
herlinde
1-3-2009
|
23-10-2008 22:38:12
je hebt gelijk dat het heel veel geld is voor een kleed.. ik had ook 1000 euro in gedachten maar vorige week voor de eerste keer gaan passen in lasposa in roeselare. met bijhorend bontje lig ik aan 1600 euro. ik ga toch de stap zetten om het te kopen omdat het in mijn gedachten zit en omdat ik snel moet beslissen (6/02/09 trouwen we). tis veel geld, maar ik denk/hoop er geen spijt van te hebben. veel succes bij het zoeken!
|
|
lesley
20-6-2009
|
24-10-2008 20:53:29
Ik had een budget van 1000 euro in gedachten, 2 weken geleden heb ik mijn trouwkleed dan gevonden en het kost iets meer, het kleed alleen komt op zo'n 1500 euro, dan moet je daar de schoenen, lingerie en juwelen nog bijrekenen. Het is natuurlijk wel veel geld voor één dag, maar je mag je wel een volledige dag een prinses voelen!
|
|
Kelly
|
25-10-2008 11:27:52
Hey Kim,
ik had 1200 euro all in gerekend. Ik heb een beetje gelet op de uitverkopen en ben dan naar Maxim's Couture in Aarschot geweest. En ik heb mijn droomjurk van Marylise gevonden voor 700 euro (kreeg 30%korting). Ook op schoenen gaven ze korting, maar die kan je toch nog goedkoper vinden bij Van Loock in Zandhoven.
Groetjes
|
|
eline
28-9-2009
|
19-12-2008 16:19:09
Hey,
Ik heb mijn kleedje uit Jagre in Antwerpen. Het kost 1095 euro en de verstellingen komen op 75 euro (das iets meer dan normaal, maar ik wil mouwen enzo). Das een smak geld! Maar mijn mama heeft een bon gevonden in de gouden gids van 20% korting!!! Dus kost mijn kleedje nu 936€ en net binnen budget, want ik wilde ook onder de 1000 euro blijven.
Kijken in de Gouden Gids in de pagina's met een roze rand, wie weet heb je ook geluk en vind je een bon van jou bruidswinkel!
Veel succes!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|