Terug naar overzicht
Van Loock in Zandhoven.Zelf nog niet geweest, maar wordt heel vaak aangeraden voor dames met maat 42.
Hallo!Ik heb maat 43 en heb m'n trouwschoenen gevonden bij Gebriell's in Roeselare. Succes ermee!Groetjes, An (29/08/2009)
hallo, In Rumbeke, bij roeselare, heb je de schoenwinkel Vanleuchene. daar hebben ze mooie en moderne vrouwen schoenen vanaf maat 35 tot 45. en voor mannen tot maat 53+ groetjes en veel succes bij je zoektocht
Inderdaad, Van Loock in Zandhoven. Ik heb ook maat 42 en vond daar mijn schoenen.GroetjesSarahwww.30mei2009.bruiloftsite.nl
nog een sarah met schoenmaat 42... nergens zo gemakkelijk schoenen te vinden dan bij van loock!Mijn trouwschoenen kwamen van bij nicky van kets, maar normaal gesproken ga ik altijd naar van loock. Je kan wel best niet op een zaterdag gaan, want dan zou het wel eens kunnen zijn dat je 40 wachtenden voor u hebt.Altijd eerst bonnetje nemen en dan in de etalage gaan kijken.Ze werken er wel met heel veel verkoopsters, dus uiteindelijk valt het wel mee.
Hey dames !!Bedankt voor jullie reacties!! Ik ken Van Loock wel hoor. Ik ga er ook altijd mijn schoenen kopen. Graag had ik schoenen van Linea Raffaelli omdat mijn kleed een specifiek kleur heeft. In die bepaalde kleur hebben ze verschillende modellen van Linea Raffaelli. Ik denk wel dat ze bestaan hoor in maat 42 maar ik wil ze absoluut passen. Je koopt toch geen schoenen zonder ze te passen hé.Groetjes,Janick