Terug naar overzicht
hey,wij werkten ook met hapjes tijdens het dansfeest en wij hadden zo een 150euro als budget opsteld en der schoot nog serieus veel van die hapjes over. er was vanalles klaargemaakt.groetjes sarahreeds 6dagen gehuwd
Hey Kelly,Wij snijden, samen met alle genodigden, dus na de korte receptie voorafgaand van het dansfeest (amaai, dat klinkt ingewikkeld als ik het zelf herlees) de bruidstaart aan. Dan begint het dansfeest met de openingsdans en we dachten zo rond 00u30-01u sandwiches te laten klaarmaken. Dan hebben die, die het wensen, toch nog de kans op iets te eten. Weet het bugdet niet meer zojuist, maar dat kwam het goedkoopst uit.
HalloWij geven ook een trouwparty en zouden met een dessertenbuffet werken ( er staat nog niets vast, we zijn nog maar juist aan het rondkijken). Ik wil alleszins ook een bruidstaart aansnijden, dit wil ik niet missen!GroetjesVicky
Hey Kelly,Wij gaan eerst eten met dichte familie en getuigen. Om 21u begint bij ons een receptie met warme en koude hapjes. Vanaf 22u30 begint de trouwfuif en voorzien we nog broden gevuld met kleine sandwiches.Nog 7 dagen te gaan! Begin nu toch wel zenuwachtig te worden.Veel succes met jullie voorbereidingen én huwelijk!GroetjesFreya
Hey Kelly,Wij gaan ook een huwelijksfuif geven en voorzien daar hapjes. Wat later op de avond komt er buiten aan de feestzaal dan ook nog een frietkraam te staan waar de mensen een frietje kunnen gaan halen. Dit alles gaat ons ongeveer een 9 euro per persoon kosten.Veel succes