Terug naar overzicht
Dag Sarah,Wij trouwen ook enkel voor de wet en heb ook gekozen voor een traditioneel trouwkleed (ecru). Had altijd al gedroomd van ooit te mogen pronken in een schoon trouwkleed, dus ...nog 8 daagskes, brrrGroetjes,An-Sofie
hey sarah,moest ik jou zijn dan zou ik gewoon doen waar ik zin in heb, wil je graag in het wit trouwen, doe dat dan zonder je aan te trekken van de gebruiken.En wat betreft die plaats in bruggen, je zou eens moeten informeren bij 'oud sint jan', bij hen kan je zalen afhuren, of de b-in (www.b-in.be ) is ook wel heel leuk, alhoewel ik niet weet of je daar recepties kan geven, het is een soort lounge, restaurant.vveel succes in de zoektochtnele
hey sarah,ik ben ook getrouwd voor het gemeentehuis in het wit. omdat ik wist dat mijne man dat graag had. ik had iedereen wijsgemaakt dat ik in het bordeaux ging trouwen. doe gewoon waar jij je het beste in voelt. en geniet zoveel mogelijk van je grote dag want voor je het weet is het weer voorbij.groetjes sarahal een weekje getrouwd.
Natuurlijk kan je dan ook in het wit trouwen. Je moet gewoon doen waar je je het best met voelt!Gr,Ann
Natuurlijk moogt ge in het wit trouwen!Veel succesvicky