Nu Online
Momenteel zijn er 702 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwen in wit en receptie

23-6-2005 19:06:39
Hallo iedereen,

Kan je in het wit trouwen als je enkel voor de wet trouw of is dat niet gebruikelijk?

Weet er iemand een leuke plaats om een receptie te geven (geen feest) waar je buiten kan bij mooi weer en liefst in Brugge centrum?

groetjes Sarah

Sarah
7-7-2006
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 966

An-Sofie
1-7-2005
 Meld misbruik23-6-2005 20:51:48

Dag Sarah,

Wij trouwen ook enkel voor de wet en heb ook gekozen voor een traditioneel trouwkleed (ecru). Had altijd al gedroomd van ooit te mogen pronken in een schoon trouwkleed, dus ...

nog 8 daagskes, brrr
Groetjes,
An-Sofie

nele
20-5-2006
 Meld misbruik23-6-2005 20:53:29

hey sarah,
moest ik jou zijn dan zou ik gewoon doen waar ik zin in heb, wil je graag in het wit trouwen, doe dat dan zonder je aan te trekken van de gebruiken.

En wat betreft die plaats in bruggen, je zou eens moeten informeren bij 'oud sint jan', bij hen kan je zalen afhuren, of de b-in (www.b-in.be ) is ook wel heel leuk, alhoewel ik niet weet of je daar recepties kan geven, het is een soort lounge, restaurant.
v
veel succes in de zoektocht

nele

sarah
17-6-2005
 Meld misbruik24-6-2005 9:20:10

hey sarah,

ik ben ook getrouwd voor het gemeentehuis in het wit. omdat ik wist dat mijne man dat graag had. ik had iedereen wijsgemaakt dat ik in het bordeaux ging trouwen. doe gewoon waar jij je het beste in voelt. en geniet zoveel mogelijk van je grote dag want voor je het weet is het weer voorbij.
groetjes sarah
al een weekje getrouwd.

Ann
2-7-2005
 Meld misbruik24-6-2005 10:34:05

Natuurlijk kan je dan ook in het wit trouwen. Je moet gewoon doen waar je je het best met voelt!
Gr,
Ann

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik25-6-2005 11:25:20

Natuurlijk moogt ge in het wit trouwen!

Veel succes

vicky

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...