TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lien
23-5-2009
|
24-10-2008 10:36:29
Ik had vorige week een afspraak bij La Sposa en ben daar supergoed ontvangen. Volgende week heb ik een afspraak bij Robel, dus ik ben nu wel héél benieuwd!
|
|
Evi
30-5-2009
|
24-10-2008 13:56:23
Hier idem. Morgen afspraak in La Sposa. Volgende week in in Robel. beetje nerveus, maar wel prettig nerveus!
|
|
Nele
9-5-2009
|
24-10-2008 15:10:24
Hey! Ik heb volledig dezelfde ervaring! La Sposa (ik had verkoopster Sanne) vriendelijk zonder meer. Bij Robel super! de paskamers hebben daar niet de ruimte zoals bij La Sposa maar dat heeft mij geen moment gestoord! Ik vond het vooral goed omdat je zelf mee mag kijken in de rekken (en zo niet het vervelende gevoel hebt dat je het mooiste niet gezien hebt). Niets is hen teveel, werkelijk! Ik heb er dan ook mijn kleedje gekozen, eentje van San Patrick...
Nele
|
|
Eveline
7-8-2009
|
27-10-2008 19:11:02
Super om dit te horen! Ik heb overmorgen een afspraak in Robel Couture...spannend!! Jammergenoeg niet met die vriendelijke Veronique van aan de telefoon, wel met Conny..kent iemand haar? Hopelijk valt het goed mee! Alvast leuk om dit berichtje te lezen! Veel succes met de zoektocht van de andere bruidjes!! Eveline
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|