Terug naar overzicht
Hey Katelijne,Super dat je je droomjurk gevonden hebt! En niks aantrekken van de tijd die je hebt staan passen ;) het resultaat telt é ;).groetjesSandra
Kleedjes van Aire zijn prachtig. Proficiat!Welk model is het?Groetjes,Daphne
awel, ik weet het eigenlijk niet wel model het is! Ik heb me dat ook al afgevraagd... ik ga misschien nog eens bellen om het te vragen :-) Het is wel een kleedje dat je zowel in 2008 als in 2009 kan bestellen. Sommige modellen gaan blijkbaar 2 in plaats van 1 jaar mee.
Leuk te horen dat je je droomkleedje hebt gevonden !Het merk ken ik echter niet - heb je daar misschien een website van ? Zou er eens willen gaan kijken want ik ben nog altijd op zoek...Groetjes
ja, er is een website van: www.airecollection.es Mijn kleedje staat er niet op, omdat het eentje is van 2008 die je blijkbaar nog heel 2009 kan bestellen. Ik vond het wel niet zo'n goedkoop merk, maar wel prachtig :-)
aha, super!blij dat je dan toch je droomjurk hebt gevonden! er bestaat blijkbaar voor iedereen een perfect kleedje!! ik hoop dat ik het mijne deze week tegenkom (donderdag ga ik passen in 2 winkels). op de website van aire staan inderdaad prachtige jurken!!groetjesSanne (25/07/09)