Terug naar overzicht
Hey,Wij trouwen op dezelfde dag! En wij zijn ook nog op zoek naar mooie teksten en misboekjes: els.jan@hotmail.comBedankt!
Hoi!Wij trouwen morgen ... dus ik zal ons boekje alvast doormailen. Voor de rest kan ik jullie aanraden om eens aan jullie pastoor of koster achter boekjes te vragen, die mensen hebben echt hopen voorbeeldjes!!!Succes met jullie voorbereidingen!Elswww.elsenphilip.bruiloftsite.nl
Als het kan, mag het ook naar mij gemaild worden. Lore100@live.beGeniet ervan morgen!
Ik heb net ons boekje gemaild.Groetjes, Katleen
Voila se ... ik ook!groetjes,Els
Hallo,wij kunnen ook wel nog originele voorbeeldjes gebruiken. sabinevanbecelaere@skynet.beAlvast bedankt!!
Hier zijn ook nog teksten welkom... Zou je ze naar mij ook willen mailen aub? inge_de_rycke@hotmail.comThx!Inge
hallookesWij zijn ook nog op zoek naar voorbeeldjes. Wij hebben een ouderwets boekje mee gekregen van onze pastoor, maar zou het liever iets moderner hebben. naessens_soreyn@hotmail.comveel groetjesalvast bedankt
hallobij ons is ook alle hulp welkomalvast bedankmet vriendelijke groeten grietsmolderen1@telenet.be
Ik moet hier ook nog aan beginnen. Als jullie willen zou ik ook graag voorbeeldjes krijgen van mooie orirginele teksten. sterck_silvia@hotmail.com
hey, eens googlen op teksten viering, misboekjes...bij adagioceremonie vind je veel
Lieve allemaalSturen jullie jullie misboekje ook eens door naar mij alsjeblief? Dat zou lief zijn!Alvast superdikke merci!!Liefs Evelineevelinecorthals@gmail.com
Hey Nancy, Wij hadden onze huwelijksgeloften zelf geschreven. En gedrukt in ons misboekje. Op de achtergrond zag mijn foto in watermerk. En achter Tony's tekst zag je zijn foto in watermerk. Een zeer leuke tip, had dit nog bij niemand gezien. De gasten waren aangenaam verrast!x
Jullie mogen altijd jullie misboekjes of teksten ook naar mij doorsturen. Wil ook ons boekje maken maar weet niet waar te beginnen alvast bedanktgroetjesels.dhooge1@pandora.be