Terug naar overzicht
Hey,Hangt er vanaf hoeveel personen je wil vervoeren!!Wij nemen een oldtimerbus...omdat we met 27 personen zitten en dan moet je al 2 limo's huren...groetjes,Debby8-8-2009
Hey, Wij hebben zelf een oldtimerbus ingehuurd. Na menig geshopt te hebben bleek dat de prijzen ongeveer allemaal in de zelfde richting gaan. Reken tussen 800-1000 € voor de bus met een viertal uren inbegrepen. Meestal kan je er toch 24 personen in plaatsen. Limo's kosten toch vanaf 300 € en daar kan je niet iedereen insteken... is ook iets minder handig kwa parkeren.Veel succes.Ilse
Wij hebben ook voor een bus gekozen. Een limo vond ik ook wel iets hebben, maar net zoals Ilse zei, dan hadden we er al 2 nodig.bovendien vind ik zo'n oldtimerbus (voor 25tal pers) nog net iets meer charme hebben. Onze bus kost ons 700euro incl. chauffeur, versiering en voor ca. 4uren.
hey,een limo mag maar 8 personen vervoeren dit is wettelijk zo vastgesteld.Je kan wel meerdere limo's vragen en sommige doen dan een deel van de prijs af.Wij konden 2 limo's krijgen voor 500€ omdat we met 14 zijn. We hebben dan maar beslist om een vriend van mijn ouders te laten rijden,die heeft een mooie chrysler. ven welke regio zijn jullie?
onze bus is voor 10 uren 600 euro.. alles in: versiering, chauffeur, km's..limo's kwamen al snel op min 6a700 per stuk..groetjesEllen
Hallo,Wij trouwen op 27.06.2009 en ik ben op zoek naar een oldtimerbus uit West-Vlaanderen (regio Roeselare/Kortrijk). Wat ik vond op internet is vooral uit andere provincies. Heeft iemand hiervoor een adres?Groetjes
Hallo Geraldine, ga naar www.feestbus.be , ik geloof dat die bussen uit Roeselare komen.Veel succes!!
Onze bus komt van hier www.ceremonievervoer.be , een echte aanrader. We hebben verschillende bussen vergeleken en bij hem was het goedkoopst.x