Terug naar overzicht
beste Joke,Mijn kleed wordt gemaakt door Capriss in Torhout. Enkele maanden geleden ben ik voor het eerst geweest. Ik heb dan enkele modellen aangeduid, die ik wel zag zitten. We hebben er samen een mix van bedacht en stoffen gekozen. Daarna is ze aan de slag gegaan. Ik ben woensdag voor het eerst gaan passen, en ik was echt onder de indruk. Ik vond het nog mooier dan de originele modellen. Ik had eerst wel schrik, maar ben nu volledig overtuigd.Groetjes Marieke
Hey naamgenootje,Mijn kleed wordt ook gemaakt door Capriss in Torhout. Bij mij ongeveer hetzelfde verhaal als van Marieke. Ik ben eerst 2 keer kleedjes gaan passen en dan de modelletjes die ik graag zag, opgezocht op internet en meegedaan naar capriss. Ik heb een kleedje van Marylise als basis genomen maar een andere rok gekozen en nog een extra detail in de hals. Aan mijn kleedje moeten ze nog beginnen maar ik heb er wel vertrouwen in. De dame van de winkel zegt het direct als iets niet zo mooi zou zijn en stelt andere dingen voor. Zij weet ook het beste welke stof dat bepaalde model het best doet uitkomen.Groetjes,Jokewijtrouwen280309@gmail.com
Hallo,Ik heb mijn kleed laten maken door Véronique en echt, ik was er supercontent van.Ik had wat ideetjes mee en op basis daarvan heeft ze iets getekend. Dan kan je nog nadenken of je het doet of niet.Dan heb ik de stof gekozen en is ze begonnen:-)Gaandeweg hebben we nog wat dingetjes in positieve zin veranderd...Qua prijs vond ik dat heel goed meevallen: mijn kleed in zijde kostte 1150 euro, veel minder dan ik in de winkel betaald zou hebben en dat voor een perfect afgewerkt kleed op maat.Zeker een aanrader!GroetenCaroline
ik ga zelf mijn kleed laten maken door heidelinde vereecke. ze heeft een website www.heidelinde.be en zie je onmiddelijk wat ze allemaal kan.zij maakt kleedjes op maat en ontwerpt ook, zodat het zeker iets unieks is.misschien iets voor jou, zeker veel succes!!